Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

eticka pitanja

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"eticka pitanja" pronađeni su rezultati pretrage 11


Sinteticka pitanja

. |
Uporedna pravna tradicija
Broj strana: 100

Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
Metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Sintetička pitanja iz Uporedne pravne tradicije

Odgovori na sinteticka pitanja iz uporedne pravne tradicije. Sinteticka pitanja, odgovori, uporedna pravna tradicija, sineticka pitanja iz uporedne pravne tradicije, uporedna pravna tradicija
Uporedna pravna tradicija
Broj strana: 20

Eticka i pravna pitanja - biotehnologija

Skripta etika, eticka i pravna pitanja - biotehnologija. Etika, skripta etika, srednja skola, pravo, eticka pitanja, pravna pitanja, eticka i pravna pitanja, biotehnologija, nauka, eticki problemi
Etika
Broj strana: 4

Eticka i pravna pitanja - biopiratstvo

Skripta etika, eticka i pravna pitanja, biopiratstvo. Etika, skripta etika, srednja skola, pravo, eticka pitanja, pravna pitanja, eticka i pravna pitanja, biopiratstvo, patent
Etika
Broj strana: 2

Intervju kao postupak prikupljanja podataka seminarski rad

Seminarski rad, intervju kao postupak prikupljanja podataka, primjer intervjua, etička pitanja intervjuiranja. Intervju, metodologija, eticka pitanja, pedagosko istrazivanje, metodologija
Metodologija pedagoskog istrazivanja
Broj strana: 15

Zastita pronalazaka

Skripta etika, Zastita pronalazaka. Etika, skripta etika, srednja skola, pravo, eticka pitanja, pravna pitanja, eticka i pravna pitanja, zakonodavstvo, zastita pronalazaka
Etika
Broj strana: 3

Rizici od tehnika geneticke modifikacije

Skripta etika, Rizici od tehnika geneticke modifikacije. Etika skripta etika srednja skola pravo eticka pitanja pravna pitanja eticka i pravna pitanja zakonodavstvo zakonska regulativa vezana za gmo, rizici od tehnika geneticke modifikacije, geneticka modifikacija, rizici gm
Etika
Broj strana: 4

Zakonska regulativa vezana za GMO

Skripta etika. Etika, skripta etika, srednja skola, pravo, eticka pitanja, pravna pitanja, eticka i pravna pitanja, zakonodavstvo, zakonska regulativa vezana za gmo, zakonska regulativa, monopolisti
Etika
Broj strana: 3

Zakonska regulativa vezana za GMOu Srbiji

. Etika, skripta etika, srednja skola, pravo, eticka pitanja, pravna pitanja, eticka i pravna pitanja, zakonodavstvo, zakonska regulativa vezana za gmo, zakonska regulativa, monopolisti, zakonska regulativa vezana za gmo u srbiji
Etika
Broj strana: 3

Zakonodavstvo Evropske Unije

Skripta etika, Zakonodavstvo Evropske Unije. Etika skripta etika srednja skola pravo eticka pitanja pravna pitanja eticka i pravna pitanja zakonodavstvo zakonska regulativa vezana za gmo zakonska regulativa, zakonodavstvo evropske unije, uredbe evropskog parlamenta, evropska komisija
Etika
Broj strana: 2


"eticka pitanja" pronađeni su rezultati pretrage 11