Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

metoda

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"metoda" pronađeni su rezultati pretrage 31


Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
Metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Projektovanje pomoću računara u procesima obrade metala def.

Prezentacija na temu Projektovanje pomoću računara u procesima obrade metala deformisanjem. Prezentacija, projektovanje, racunar, obrada metala, deformisanje, transformacija, proizvod, alat, zapreminska obrada, cim, cad, cam, cae, cap, 3d, manualno, poluautomatizovano, automatizovano, crtanje, geometrijski modeler, modul za prikazivanje, baza podataka, masiniranje, softver, fem, metoda konacnih elemenata, easyform, pam-stamp, deform, forge, marc, ls-dyna, c-tehnologija, vp&m, trumpf group, adhfd, ekspertni sistem, extrusoft, sistemske funkcije, algoritam
Mašine i alati u obradi metala deformisanjem
Broj strana: 44

Primena metoda inženjerskih proračuna u CAD software-ima

Diplomski rad. Cad, metoda konacnih elemenata, mke, diplomski, rad, informatika, softveri, cad, inzenjerski, proracun, inzenjerska, informatika |
Inzinjerska Informatika
Broj strana: 37

Podela metoda upravljanja kvalitetom - prezentacija

Prezentacija na temu Podela metoda upravljanja kvalitetom . Prezentacija, podela, upravljanje kvalitetom, metoda, metod regulisanja, metod selekcija, analiticki metod, metod adaptivnog upravljanja kvalitetom, metod statisticke kontrole, metod potpune kontrole kvaliteta, klasifikacija metoda, kvalitet proizvoda, metod regulisanja, merenje, uporedjenje, funkcija indetifikacije, funkcija modifikacije, komparacija, modifikacija, odlucivanje, elementarne greske, ukupne greske, adaptivno upravljanje, zahtev, obradni proces, projektovanje, promena upravljackih dejstva, kiberneticki koncept, program, programsko upravlajnje, upravljacki mehanizam, mehanicki parametri procesa rezanja, termodinamicki parametri, triboloski parametri, tehnoekonomske karakteristike, troskovi, produktivnost, rentabilnost, ekonomicnost
Upravljanje kvalitetom
Broj strana: 21

Nega ugroženog novorođenčeta primenom CPAP

ZDRAVSTVENA NEGA UGROŽENOG NOVOROĐENČETA PRIMENOM KONTINUIRANOG POZITIVNOG PRITISKA – CPAP, metodom BUBBLE CPAP-a, prezentacija. Prezentacija, medicinski fakultet, seminarski rad, pedijatrija, novorodjence, zdravstvena nega ugrozenog novorodjenceta primenom kontinuiranog pozitivnog pritiska cpap, metoda bubble cpap, raspiratorni distres sindrom, plucni edem, aspiracioni sindrom, traheobronhomalacija, nega pacijenta
Pedijatrija
Broj strana: 21

Izborni predmet : Konstruisanje (pitanja i odgovori)

Pitanja za teorijski deo maturskog ispita iz predmeta Konstruisanje
smer: Mašinski tehničar za kompjutersko konstruisanje. Maturski, izborni, predmet, konstruisanje, pitanja, odgovori, srednja, skola, masinski, tehnicar, kompjutersko, konstruisanje, izrada, projekta, konstruktor, masinski, sistemi, pouzdanost, masinskih, sistema, standardni, brojevi, nozovi, velicina, r5, r10, r20, unifikacija, tipizacija, tolerancija, kvaliteti, it, 1-4, it, 5-7, it, 8-11, it, 12-18, cena, izrade, izbor, naleganja, vrsta, naleganja, stvarna, mera, funkcionalne, mere, montazne, mere, tehnoloske, mere, slobodne, mere, kvalitativna, metoda, kontrole, kvaliteta, kvantitativna, metoda, kontrole, kvaliteta, tolerancija, oblika, tolerancija, polozaja, cvrstoca, masinskih, delova, napadno, opterecenje, naponsko, stanje, krutost, masinskih, delova, konstrukcija, odlivka, zavarivanje, nominalni, napon, stvarni, napon, slozena, naprezanja, ekvivalentni, napon, srednji, napon, amplituda, dijagram, promene, napona, granicni, naponi, kriticni, naponi, reh, rel, rp, rm, konvencionalni, napon,
Konstruisanje
Broj strana: 20

Metoda zapažanja i pokazivanja

. Metodika, metoda zapazanja i pokazivanja, srpski jezik, metodika srpskog jezika |
Metodika srpskog jezika i knjizevnosti
Broj strana: 12

Nivoi menadzmenta u kompaniji - seminarski rad

Obim odgovornosti jednog menadžera određuje nivo na kojem on deluje. Što je nivo viši, veće su i menadžerske odgovornosti za integrisanje aktivnosti organizacije i njihovo vođenje ka krajnjem cilju organizacije.

Da bi se ostvarili ciljevi i zadaci na svim nivoima menadžmenta potrebna su odgovarajića znanja, sposobnosti i veštine uz odgovarajuće iskustvo. Stručna znanja podrazumevaju znanja i sposobnosti za pripremu metoda i tehnika u specifičnim oblastima, kao što su finansije, marketing,...


Menadžeri su potrebni svakom razvijenom društvu, ali su značajni i za najrazvijenija društva. Ta potreba je evidentna, jer je nužno regulisati ekonomske, ali i sve druge društvene procese. Da bi se to ostvarilo, moraju da postoje menadžeri kao potrebna društvena grupa kako bi preuzeli tu složenu funkciju upravljanja kao svoju isključenu delatnost.

“TAJNA SVAKOG MENADŽERA JE U TOME DA ZNA NEŠTO STO DRUGI NE ZNAJU….”
Aristotel Onasis
. Menadzment znanja, nivoi menad?menta u kompaniji, menadzment u kompaniji, kompanija, menazment, nivoi, preduzetnistvo, odnos, zakljucak, pojam i definicija menedzmenta, internet marketing, ppt, prodaja
Menadzment
Broj strana: 13

Pitanja i odgovori II kolokvijum Menadzment

Blic pitanja i odgovori za drugi kolokvijum iz predmeta Menadzment. Menadzment, kolokvijum, planiranje, h, mintzberg, faze razvoja, kontigentno planiranje, kontigentne teorije, menadzment iznenadjenja, swot analiza, portfolio menadzment, portfolio, sbu, bcg portfolio matrica, bcg, metod scenarija, zivotni ciklus preduzeca, delfi metoda, brainstorming tehnika, porter, porterov lanac, vizija, misija, ciljevi, takticki ciljevi, budzet, odlucivanje
Menadzment
Broj strana: 15

Podela kriminoloških metoda

Skripta kriminologija, Podela kriminoloških metoda. Kriminologija, skripta kriminologija, kriminalisticka akademija, kriminoloski metod, kriminalisticko policijska akademija, podela kriminoloskih metoda, kvantitativna podela, kvalitativna podela, statisticki metod, studije predvidjanja
Kriminologija
Broj strana: 3

Studija tehnološkog procesa porizvodnje i zadaci

Studija tehnološkog procesa proizvodnje, metoda karta procesa, tehnološki graf, širi izbor mašina, metod dijagrama toka, zadaci i rešenja (prikazivanje studije tehnološkog procesa proizvodnje). Studija tehnolo?kog procesa proizvodnje, studija, proces, proizvodnja, karta procesa, graf, tehnolo?ki graf, ma?ine, izbor ma?ina, dijagram toka, metod dijagrama toka, prikazivanje studije tehnolo?kog procesa proizvodnje
Gradilisna i finansijska dokumetnacija
Broj strana: 13

TQM Total Quality Menagment - seminarski rad

Menadžment totalnim kvalitetom (TQM -Total Quality Management) je sveobuhvatan koncept, koji objedinjuje: tržišni, tehnološki, tehnički, organizacioni, ekonomski i etički aspekt funkcionisanja i poslovanja. To je nova poslovna filozofija usmjerena na kvalitet, zasnovana na aktivnom angažovanju svih učesnika, a u cilju zadovoljenja zahtjeva korisnika (eksternih i internih), zaposlenih i društva u cjelini. TQM se bazira na naučnim metodama i tehnikama upravljanja i unaprijeđenja kvaliteta, ali i na kulturi i timskom radu. U osnovi menadženta totalnim kvalitetom je postizanje tržišne konkurentnosti. Konkurentnost se postiže kroz: anticipaciju tržišnih faktora, kreiranje promjena, brzo prilagođavanje nastalim promjenama i mijenjanje načina poslovanja brže od promjena u okruženju. TQM je višedimezionalan i dinamičan koncept, koji uzima u obzir sve značajnije parametre poslovanja, a u cilju stalnog unaprijeđenja kvaliteta. U naučnoj i stručnoj literaturi se mogu naći različite definicije, jer sami tvorci i vodeći autori vrlo teško se slažu oko zajedničkog tumačenja.
Osnova TQM koncepta jeste menadžment u kompaniji sa orijentacijom na kvalitet. Prema autoru J. E. Rosu (Ross), TQM znači sposobnost za kvalitet u svim funkcijama kompanije i u svim dijelovima procesa od početka do kraja, uz istovremenu integraciju međusobno povezanih funkcija na svim nivoima. To je sistemski pristup koji ostvaruje veze između različitih elemenata organizacije, tako da je ukupna efektivnost sistema veća od zbira izlaza pojedinih elemenata. Evropska fondacija za menadžment kvalitetom TQM Upravljanje kvalitetom u logistici definiše kao metod menadžmenta u kompaniji za ostvarivanje poslovne izvršnosti baziran na: fokusu na kupca, partnerstvo sa dobavljačima, razvoju i uključivanju zaposlenih. Prema EOQ (European Organisation for Quality - Evropska organizacija za kvalitet): TQM – koncept je sveobuhvatan pristup kvalitetu i konkurentnosti, koji se razlikuje od standardizovanog opšte prihvaćenog modela. TQM je višedimenzionalan i dinamičan, uzima u obzir sve značajne parametre naglašavajući učešće ljudi i trajno poboljšanje. Prema ISO standardima TQM predstavlja pristup upravljanja u organizaciji usresređen na kvalitet, zasnovan na učešću svih njenih članova, usmjeren na dugoročan uspjeh putem zadovoljenja kupca, a u korist svih članova organizacije i društva. TQM zahtijeva menadžment na osnovu činjenica, tj. poslovne odluke moraju biti zasnovane na podacima, a ne samo na pretpostavkama ili mišljenjima.
Primjenu TQM-a u transportu prate problemi izazvani specifičnom tehnologijom realizacije usluga transporta.Brzina, složenost i kvalitet transportnog procesa zahtijevaju visok kvalitet sistema upravljanja transportnim procesom uz primjenu savremenih tehnologija i metoda, razvijenu organizaciju i visoku zastupljenost vrhunske informacione tehnologije. Gotovo cjelokupna savremena tehnologija koja se koristi u upravljanju transportnim sistemima počiva u manjoj ili većoj mjeri na najrazličitijim softverskim aplikacijama (npr. sistemi koji uključuju satelitsku navigaciju/komunikaciju, voice-input kompjuteri, roboti, on¬board kompjuteri, softver za planiranje zasnovan na vještačkoj inteligenciji, itd).
. Tqm, menadzment, upravljanje
Drumski saobracaj
Broj strana: 12

Kontni okvir

Skenirano. Kontni, okvir, jednobrazno, knjigovodstvo, klase, karakteristike, raspored, ra?una, ra?un, finansijksko, pogonsko, knjigovodstvo, metoda, ukupnih, tro?kova, tro?kovi, ukupni, neupla?eni, upisani, kapital, zalihe, kratkoro?na, potra?ivanja, plasman, gotovina, dugoro?na, rezervisanja, rashodi, prihodi, otvaranje, zaklju?ak, vanbilansna, evidencija, obra?un, u?inka, u?inak, funkcionalnom, principu, funkcionalni, princip, raspored, klase, kapital, kru?ni, tok, finansijsko, pogonsko, konta, finansijska, slobodna, klasa, pomocni, pogoni, glavni, polufabrikati
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 6

Kalkulacija cene kostanja

Skenirana skripta. Kalkulacija, cena, kostanje, kostanja, sustina, vrste, stvarna, naknadna, planska, prethodna, pojedinacna, zbirna, metoda, metode, proizvodnja, masovna, direktni, indirektni, troskovi, diviziona, divizione
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 7

Imeničke zamenice - nastavni plan

Nastavni plan rad imenicke zamenice. Zamenice, gramatika, nastavni plan, imenicke zamenice, tok casa, izgled table, nastavna jedinica, metoda rada, srpski jezik, osnovna skola |
Srpski jezik
Broj strana: 4

Internet - priprema za cas

Priprema za cas sa nastavnom temom Internet. Internet, nastavna tema, nastavna jedinica, cilj casa, zadaci casa, odeljenska zajednica, nastavni listici, metoda razgovora, glavni deo casa |
Odjeljenska zajednica
Broj strana: 6

Metoda divizione kalkulacije cene kostanja

Skenirana skripta. Metoda, diviziona, kalkulacija, cena, kostanje, cista, masovna, proizvodnja, ekvivalentni brojevi, definicije, baze, kljucevi |
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 2

Obracun periodicnog rezultata na osnovu metode ukupnih trosk

Skenirana skrpita. Obracun, periodicnog, rezultata, metode, ukupnih, troskova, periodicni, rezultat, metoda, ukupni, troskovi, potpuni, nepotpuni, bruto, princip, neto, bilansiranje, uspeh, proizvodno, preduzece, trgovinsko, preduzece, ocena
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 7

Bioenergetske kodnuktorske aktivnosti

Skripta fiziologija, Bioenergetske kodnuktorske aktivnosti. Fiziologija, skripta fiziologija, srednja skola, fakultet, skripta iz fiziologije, bioenergija, bioenergetske kodnuktorske aktivnosti, nervna vlakna, nervni elementi, manometarska metoda, kalorimetrijski postupci
Fiziologija
Broj strana: 1

Metoda prognoziranja kriminologije i triangulacija

Skripta kriminologija, Mettoda prognoziranja kriminologije i triangulacija. Kriminologija, skripta kriminologija, kriminalisticka akademija, triangulacija, kriminalisticko policijska akademija, prognoziranje kriminologije, prognoziranje kriminaliteta, kratkorocno prognoziranje kriminaliteta, dugorocno prognoziranje kriminaliteta
Kriminologija
Broj strana: 2

Autoritet - priprema za cas

Pisana priprema za nastavni cas iz odeljenske zajednice.. Autoritet, cas razrednog staresine, priprema za cas, nastavna tema, nastavna jedinica, cilj casa, metoda rada, nastavna sredstva |
Odjeljenska zajednica
Broj strana: 3

Polisemija (višeznačnost), priprema za čas

Razlika izmedju homonimije i polisemije. . Viseznacnost reci, polisemija, homonimija, tok casa, operativni deo casa, polisemija priprema za cas, srpski jezik, cilj casa, obrazovni cilj casa, vaspitni cilj casa, nastavna metoda
Srpski jezik
Broj strana: 4

Statisticke evidencije kriminaliteta, statisticki metod

Skripta kriminologija: primena statistickog metoda, statisticke evidencije kriminaliteta, tamna brojka kriminaliteta, metodi za otkrivanje tamne brojke kriminaliteta, triangulacija metoda i teorije. Kriminologija, skripta kriminologija, statisticki metod, statisticke evidencije kriminaliteta, tamna brojka kriminaliteta, metod za otkrivanje tamne brojke kriminaliteta, triangulacija metoda teorije, pregled zrtava kriminaliteta
Kriminologija
Broj strana: 3

Zločin i osnovni pojmovi kriminologije

Skripta kriminologija: osnovni pojmovi kriminologije, zlocin, interesovanje za zlocin, znacaj naucnog proucavanja zlocina, definicije kriminologije, bitne crte kriminologije kao nauke, zlocin i devijatnost, podela kriminoloskih metoda, istorijske, komparativne i studije predvidjanja. Kriminologija, skripta kriminologija, kriminalitet, zlocin, osnovni pojmovi kriminologije, interesovanje za zlocin, znacaj naucnog proucavanja zlocina, definicije kriminologije, kriminologija kao nauka, devijatnost, zlocin i devijatnost, podela kriminoloskog metoda, kriminoloski metod, zlocin kao socijalni proces, zlocin i zakon, zlocin i greh, zlocin kao bolest, multidisciplinarnost, kriminalizacija, prestupnik, kriminalac, delikvencija, kriminalni fenomen
Kriminologija
Broj strana: 7

Sterilizacija i dezinfekcija

Skenirano. Sterilizacija, dezinfekcija, toplota, radijacija, filtracija, kontrola, sterilizacije, fizi?ke, hemijske, biolo?ke, metode, metoda |
Mikrobiologija i imunologija
Broj strana: 2

Ugovor o građenju i građevinski radovi

Ugovor o građenju, vrste ugovora, metod paušalne cene, metoda garantovanih najviših troškova, metoda cost plus, ugovorna obaveza investitora, ugovorne obaveze izvođača, ugovorna obaveza osiguranja, građevinski radovi (zemljani, armirano-betonski, zidarski, tesarski, izolaterski radovi, stolarski, bravarski, limarski, keramičarski radovi, teracerski radovi...). Ugovor, gra?enje, vrste ugovora, pau?alna cena, metoda cost plus, obaveza investitora, investitor, obaveza izvo?a?a, izvo?a?, osiguranje, radovi, gra?evinski radovi, zemljani, armirani, betonski, zidarski, molerski, tesarski, stolarski, bravari, limari, kerami?ari, teracerski radovi
Gradilisna i finansijska dokumetnacija
Broj strana: 5

Redukcija proizvoljnog sistema na tacku

Redukcija proizvoljnog sistema na tacku, beleske sa casa. Rad je rucno pisan!. Redukcija proizvoljnog sistema, tacka, mehanika, srednja skola, beleske, metoda poligona, slaganje sila |
Mehanika
Broj strana: 2

Odredivanje visine arterijskog krvnog pritiska kod coveka

Odredivanje visine arterijskog krvnog pritiska kod coveka - vezba. Arterijski krvni pritisak, vezba, medicina, biohemija, srednja skola, auskulutarna metoda |
Medicinska biohemija
Broj strana: 2

Broj 6 utvrđivanje, priprema za čas

Nastavni plan iz matematike, broj 6. Matematika, nastavni plan, utvrdjivanje, broj 6, nastavna metoda, nastavno sredstvo, uvodni deo casa, zadaci, zavrsni deo casa |
Matematika
Broj strana: 2

Metoda univerzalnog indikatora i Komber Metoda

Skripta biologija. metoda univerzalnog indikatora, komber metoda, srednja skola, biologija |
Biologija
Broj strana: 1

Strukturalizam

. Strukturalizam, metoda, jezik, lingvistika |
Lingvistika
Broj strana: 2


"metoda" pronađeni su rezultati pretrage 31