Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

metode rada

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"metode rada" pronađeni su rezultati pretrage 16


Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Pripreme za čas za šesti razred

. Priprema, priprema za cas, priprema za cas sesti razred, nastavna tema, nastavna jedinica, metode rada, uvodni deo cas, glavni deo casa, zavrsni deo casa |
Fizika
Broj strana: 72

Operativni plan rada nastavnika, matematika, treći razred

Operativni, godisnji plan rada nastavnika za treci razred iz predmeta matematika. Operativni plan rada matematika, godisnji plan rada matematika, nastavni plan, osnovna skola, matematika, nastavne metode, oblici rada, nastavna sredstva, obrazovni standardi, ciljevi i zadaci, vreme realizacije
Matematika
Broj strana: 19

Nastvana prprema za jedinicu Voda

U pripremi se nalazi cilj, zadaci, metode i oblici rada, plan skolske table.... Hemija, voda, nastavna priprema |
Hemija
Broj strana: 12

Prisprema za cas:Vrste predikata

Priprema za cas gramatike. Predvidjeno za osnovne skole. Obuhvata metode, oblike rada, ciljeve casa, plan table, primere, definicije.. Predikat, vrste predikata, obrada, imenski predikat, glagolski predikat, imenske reci
Srpski jezik i književnost
Broj strana: 6

Pojam, zadaci i vrste kalkulacije

Skenirana skripta. Pojam, vrste, zadaci, kalkulacije, kalkulacija, elementi, cene, ko?tanja, cena, tro?kovi, pojedina?ni, posebni, prodaja, izrada, rad, predkalkulacija, naknadna, standardna, metode, ?ista, diviziona, jednostepena, primer, dvostepena, vi?estepena, ekvivalentni, brojevi, vezani, proizvodi, dodatna
Ekonomika preduzeća
Broj strana: 10

Metode za laboratorijsku obradu prikupljanih uzoraka

metode za laboratorijsku obraduprikupljanih uzoraka. Bilogija, srednja skola, laboratorijska obrada, uzorci, obrada uzoraka, usporavanje kretanja, identifikacija, zooplanktoni, biomasa uzorka
Biologija
Broj strana: 4

Primena savremenih nastavnih sredstava u nastavi srpskog jezika

Tema rada je primena savremenih nastavnih sredstava u nastavi srpskog jezika. U pitanju je projekat radjen na predmetu Metodologija pedagoskih istrazivanja na master studijama. U radu su prilozi anketa koje su koriscene u projektu. . Nastava, srpski jezik, savremena nastavna sredstva, anketa, primena, predmet nastave srpskog jezika, didakticki principi, nastavni casovi, citanje, sistemi, nastavne metode, korelacija, predmet istrazivanja, cilj istrazivanja, zadaci istrazivanja, hipoteze, varijable, metode istrazivanja, statisticka obrada podataka, tabela
Metodologija pedagoskog istrazivanja
Broj strana: 12

Metode ispitivanja sastava i strukture zajednica bentosa

metode ispitivanja sastava i strukture zajednica bentosa, prikupljanje uzoraka, metode laboratorijskih ispitivanja i obrada podataka. Zajednica, bentosi, uzorci, biologija, laboratorijska ispitivanja, fundamentalna istrazivanja, stajace vode, tekuce vode, plitke tekucice
Biologija
Broj strana: 3

Solarna energija - priprema za cas

Priprema za cas osnovi tehnike, nastavna celina:energetika, . Solarna energija, energija sunca, nastavna jedinica, priprema za cas, cilj casa, oblici rada, tip casa, energetika, nastavna sredstva, nastavne metode
Tehničko obrazovanje
Broj strana: 8

Značaj obrazovanja za budućnost zajednice-države - seminarski rad

Značaj obrazovanja za budućnost zajednice-države. Zna?aj obrazovanja za budu?nost zajednice-dr?ave |
Metode i tehnike izrade istrazivackog rada
Broj strana: 10

Prirodni brojevi do sto - priprema za cas

Priprema za cas matematike sa nastavnom jedinicom "Prirodni brojevi do sto". Matematika, metodika, priprema za cas, nastavna tema, nastavna jedinica, oblici rada, tip casa, ciljevi casa, zadaci casa, tok casa, nastavne metode
Metodika
Broj strana: 3

Priprema za čas Biblija

Priprema za cas - Biblija. Priprema za cas, biblija, strucna skola, nastavni predmet, nastavna tema, cilj casa, zadaci casa, oblici rada, metode rada, pojam biblije |
Srpski jezik i knjizevnost
Broj strana: 3

Globalni plan rada nastavnika, likovna kultura, treći razred

Godisnji globalni plan rada nastavnika iz predmeta likovna kultura za treci razred. Nastavni plan rada, globalni plan rada, osnovna skola, likovna kultura, godisnji globalni plan rada nastavnika likovna kultura, nastavna tema, mesec, nastavne metode, oblici rada, nastavna sredstva
Likovna kultura
Broj strana: 4

Globalni plan rada nastavnika, narodna tradicija

Godisnji globalni plan rada nastavnika iz predmeta narodna tradicija, treci razred. Narodna tradicija, nastavni plan rada, globalni plan rada, nastavne metode, oblici rada, nastavna sredstva, nastavna jedinica
Narodna tradicija
Broj strana: 2

Basna konj i magare priprema za čas

Pripema za čas basne konj i magare- Dositej Obradović.Obrada. Zdaci, metode, oblici rda, sredsta i pomagala u radu.Cilj časa.. Priprema, basna, osnovna skola, 3, razred, priprema za cas konj i magare,
Srpski jezik i književnost
Broj strana: 6


"metode rada" pronađeni su rezultati pretrage 16