Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

naziv

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"naziv" pronađeni su rezultati pretrage 44


Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
Metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Upravljanje kvalitetom

Uvod
Od 1920. godine do 1940. godine obezbjeĎenje isporuke kvalitetnih proizvoda za kupca se
baziralo na znanjima o kontroli kvaliteta proizvoda i tadašnjem razvoju tehnologije. Na
završetku proizvodnih linija je postojao tim kontrolora koji su isključivali proizvode koji
vizuelno ili na osnovu skromnih mernih pokazatelja ne zadovoljavaju planirane tolerancije.
Povratna informacija od kupca i njegovi zahtevi nisu se uzimali u obzir i preporučenih mera ili
normi za dati proizvod nije bilo. Krajem 1940. godine Ministratsvo odbrane u Sjedinjenim
Američkim Drţavama, je prepoznalo korist koja je dobijena globalnom transformacijom
japanske proizvodne industrije. Ovo ministarstvo razvija sistem standardizacije koji dobija naziv
“ObezbjeĎenje kvaliteta” i uvoĎenje organizacionih procedura za upravljanje svim funkcijama
koje utiču na kvalitet proizvoda. Nešto kasnije se razvijaju i prvi standardi vojne industrije tj.
MIL standardi američke vojske koji su bili osnova za razvoj serije standarda ISO 9000.
Ovi standardi su unapreĎivani od strane Asocijacije za standard i kvalitet u Velikoj Britaniji i
Kanadi.
MeĎunarodne organizacije za standardizaciju ISO je 1979. godine formirala Tehnički komitet
TC 176 sa osnovnim zadatkom da radi na “standardizaciji i usaglašavanju područja sistema
kvaliteta, obezbjeĎenja kvaliteta i odgovarajućim tehnologijama kvaliteta”, na osnovama
postojećih nacionalnih standarda. Kao rezultat tog rada izašla je 1987. godine serija standarda
ISO 9000. Ova serija standada na našim prostorima je nakon četiri godine kašnjenja ugledala
svetlo dana. Standardi serije ISO 9000 su koncipirani tako da ne daju rešenja. Oni samo daju
zahteve koje treba ispoštovati i smernice kojima se treba rukovoditi da bi se obezbedio sistem
kvaliteta. Namenjeni su industrijskim, komercijalnim ili drţavnim organizacijama, sa ciljem da
im omoguće obezbjeĎenje zadovoljenja zahteva i/ili potreba kupaca, da zadrţe dobre ekonomske
performanse i da razviju efektivnije i efikasnije sisteme. Često se dešava da ispunjenje uslova
tehničke specifikacije koje kupac postavlja ne rezultira uvek i njegovim zadovoljstvom. Razlog
tome leţi u nedostacima u organizacionom sistemu za isporuku i podršku proizvodu. Upravo,
rešenje za ove probleme treba traţiti u seriji standarda ISO 9000. Oni opisuju koje elemente
sistema kvaliteta treba uzeti u obzir, ali ne i kako pojedine organizacije treba da primene ove
sisteme. Ovi standardi su prvim izdanjem sa pravom tretirani kao proizvodni, jer su upravo i bili
kao i njihove pretače namenjeni hardverskim preduzećima.
Serija standarda ISO 9000 jasno definiše zahteve i smernice za svaki segment poslovnog
sistema. Mnoštvo uključenih nacionalnih standarda, stručnjaka iz zemalja kooperanata na
projektu izrade ISO 9000, kao i razlozi nekih zemalja za sertifikaciju sistema kvaliteta su
dovoljan garant da primena odgovarajućih ISO 9000 standarda poslovni sistem dovodi u stanje
konkurentnosti i otvorenosti za saradnju i dalji razvoj.. Standard, kvalitet
Arhitektura računara
Broj strana: 21

Seminarski rad- Potražnja i ponašanje potrošača

Tema ovog seminarskog rada jeste potražnja i ponašanje potrošača. U nastavku, objašnjeno je cjelokupno ponašanje potrošača kao i sve sto utiče na ponašanje ili eventualne promjene ponašanja. Zatim obradili smo i teoriju potražnje odnosno osnove potražnje, počevši od samog pojma potražnje koji se odnosi na ukupnu količinu proizvoda ili usluga koju su potencijalni kupci spremni i u mogućnosti kupiti pri korespondirajućim cijenama. Na osnovu potražnje pojavljuje se i krivulja potražnje koja predstavlja grafičku ilustraciju ukupne potražnje sa cijenama na ordinati i količini na apcisi. Zatim naveli smo ono što utiče na pomijeranje krivulje potražnje kao što je : dohodak, cijene povezanih dobara, ukusi, očekivanja i broj kupaca. I na kraju izlaganja o potražnji spomenuli smo i elastičnost potražnje i njene vrste. Pod elastičnosti podrazumjevamo indikator stepena reagovanja, odnosno mjera jačine međusobnog uticaja i djelovanja varijabli koje nemaju istu jedinicu mjere. Vrste elastičnosti: cjenovna i dohodovna. Cjenovna elastičnost izražava osjetljivost tražene količine neke robe na promjenu njene cijene. Dohodovna elastičnost mjeri se istim koeficijentom kao i cjenovna elastičnost, osim što je u nazivniku umjesto cijene dohodak.. Mikroekonomija prou?ava: tr?i?ta savr?ene konkurencije na kojima niti jedan kupac ili prodavac nema uticaja na cijenu i zato ?to oni moraju prihvatiti cijenu koju odredi tr?i?te nazivaju se prihvatiocima cijena, tr?i?ta nesavr?ene konkurencije na kojima pojedini subjekti mogu uticati na cijenu ? monopoli, oligopoli, monopolisti?ka konkurencija
Mikroekonomija
Broj strana: 19

Utopija seminarski rad

U djelu Mor kritikuje i suprostavlja se Engleskom društvu i daje svoju viziju idealne zajednice na umišljenom ostrvu nazvanom Utopija.
Opisuje se državno, društveno i političko uređenje uređenje, koja će po svojoj formi i po zakonima odgovarati ljudima koji je čine i kao takva, uz sav sklad i ravnopravnost postat će najsavršenija država po kojoj bi trebale sve ostale da se ugledaju.
Nije slučajan naziv ove države i glavnog grada.
- Utopija zapravo znači mjesto, odnosno nepostojeće mjesto, u ovom slučaju nepostojeća
država;
- Amaurot znači slijepi grad, grad u tami, grad koji niko ne vidi, a Mora je ovaj grad
prvenstveno nazvao Mentirum (lagati) a zapravo se prevodi kao izmišljeni.
Tomas Mor je skrenuo pažnju na probleme koji i danas muče ljude i ostao je u tome dosljedan sebi i svojim ciljevima.
. Utopija, tomas mor, utopija seminarski rad, seminarski rad, pedagogija, istorija pedagogije seminarski rad, tomas mur utopija seminarski rad
Istorija pedagogije
Broj strana: 12

Pisanje imena praznika

Priprema za obradu nastavne jedinice Pisanje naziva praznika. Srpski, praznici, pravopis, priprema |
Srpski
Broj strana: 5

Operativni plan rada nastavnika za mesec novembar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec novembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec novembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec maj

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec maj(ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec maj
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Primarna memorija računara seminarski rad

Memoriju ili memorijski sistem čine uređaji koji obezbeđuju zapisivanje biranih podataka. Memorija je namenjena upisu, pamćenju i čitanju podataka i programa. Operacija upisa i operacija čitanja nazivaju se još i pristup memoriji. Svaki memorijski sistem bilo kog tipa sadrži memorijski medijum na kome pamte podatke, kao i odgovarajuće upravljačke elektronske i programske blokove. . Informatika, osnovi informatike, memorija, memorija racunara, primarna memorija racunara, ram memorija, ddr, ddr1, ddr2, ddr3, staticka ram memorija, dinamicka ram memorija
Osnovi informatike
Broj strana: 10

Cek, menica, akreditiv

Osnovno znacenje i podela ceka, menice i akreditivia. Cek, menica, akreditiv, oznaka, bezuslovni, nalog, novac, naziv, transata, banka, mesto, datum, nizdavanja, potpis, izdavaoca, ceka, cek, na, ime, cek, po, naredbi, cek, na, donosioca, rekta, cek, gotovinski, cek, obracunski, cek, hartija, od, vrednosti, indosiranje, menice, akcentiranje, menice, aval, menice, postupak, placanja, menicne, obaveze, eskont, menice,
Finansijsko poslovanje
Broj strana: 1

Operativni plan rada nastavnika za mesec oktobar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec septembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec decembar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec decembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec decembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec februar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec februar

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec februar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec septembar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec septembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec mart

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec mart (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec mart
Nastavni planovi
Broj strana: 9

Operativni plan rada nastavnika za mesec novembar

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec novembar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec novembar, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 8

Operativni plan rada nastavnika za mesec novembar

Operativni plan rada nastavnika za četvrti razred za mesec novembar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec novebar
Nastavni planovi
Broj strana: 8

Jezicki znak

. Jezicki, znak, jezik, naziv, sistem, lexem, repetativnost, strukturalnost, sinonimija, polisemija, homonimija |
Lingvistika
Broj strana: 3

Operativni plan rada nastavnika za mesec april

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec april (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec april
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec april

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec april (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec april, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec februar

Operativni plan rada nastavnika za četvrti razred za mesec februar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec februar
Nastavni planovi
Broj strana: 9

Operativni plan rada nastavnika za mesec maj

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec maj (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec maj, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 8

Operativni plan rada nastavnika za mesec oktobar

Operativni plan rada nastavnika za četvrti razred za mesec oktobar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec oktobar
Nastavni planovi
Broj strana: 8

Operativni plan rada nastavnika za mesec decembar

Operativni plan rada nastavnika za četvrti razred za mesec decembar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec decembar
Nastavni planovi
Broj strana: 8

Geografski nazivi na topogafskoj karti

. Geografski nazivi na topogafskoj karti, topografija, policijska topografija, topografske karte, skripta policijska topografija |
Policijska topografija
Broj strana: 2

Instruments

Instruments, najcescci instrumenti i njihovi nazivi na engleskom jeziku, sa slikama. Instruments, instrumenti, prevod, nazivi instrumenata |
Engleski jezik
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec septembar

Operativni plan rada nastavnika za četvrti razred za mesec septembar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar
Nastavni planovi
Broj strana: 8

Operativni plan rada nastavnika za mesec oktobar

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec oktobar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec oktobar, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec decembar

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec decembar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec decembar, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec februar

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec februar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec februar, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec jun

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec jun (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec jun
Nastavni planovi
Broj strana: 6

Operativni plan rada nastavnika za mesec septembar

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec septembar (ZUNS)

. Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec mart

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec mart (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec mart, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 6

Berzansko poslovanje2

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 30-54

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berzansko poslovanje intervent uloga trgovanje pokrivenost nalog vrste metod proporcionalna prodaja kontinuirana preovla?uju?a cena homogenizacija zona fluktuacija minimalna blok zloupotrebe insajderi centralni registri registar integracija
Berzansko poslovanje
Broj strana: 4

Operativni plan rada nastavnika za mesec januar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec januar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec januar
Nastavni planovi
Broj strana: 6

Berzansko poslovanje

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 1-19

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berza, globex, standardizacija, arbitra?a, broker, diler, promptna, terminska, trgovina, berza, likvidnost, tr?i?te, osniva?, vlasnik, trgovac, posrednik, institucionalizacija, poverenje, sigurnost, berza, dr?ava, uloga, podela, funkcija, listing
Berzansko poslovanje
Broj strana: 3

Berzansko poslovanje1

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 20-29

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berzansko, poslovanje, hov, listing, beogradska, berza, prijem, akcije, du?ni?ki, skidanje, obustava
Berzansko poslovanje
Broj strana: 3

Berzansko poslovanje4

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 70-86

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berzansko poslovanje crni oktobar knjiga akccionara dimenzije funkcije informisanje u?esnici elektronsko tradicionalno trgovanje berzanski poslovi karakteristike terminski hed?er spekulant finansijski derivati robni sertifikat brodski konosman forvard ugovor opcija kupovna prodajna
Berzansko poslovanje
Broj strana: 3

Berzansko poslovanje3

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 55-69

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berzansko poslovanje prijateljsko neprijateljsko preuzimanje klirinska ku?a kontrola nadzor margine kontrolor nepravilnost regulacija iosco nezavisnost komisije ju?nomorski muhur
Berzansko poslovanje
Broj strana: 3

Operativni plan rada nastavnika za mesec januar

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec januar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec januar, operativni plan rada za treci razred
Nastavni planovi
Broj strana: 5

Operativni plan rada nastavnika za mesec januar

Operativni plan rada nastavnika za četvrti razred za mesec januar (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec januar
Nastavni planovi
Broj strana: 5

Operativni plan rada nastavnika za mesec jun

Operativni plan rada nastavnika za treći razred za mesec jun (ZUNS). Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec jun
Nastavni planovi
Broj strana: 4

Pojmovnik iz Uporedne pravne tradicije

Pojmovnik latinskih naziva iz pravne tradicije (Hamurabijev zakonik,Egipat,Sparta,Gortinski zakonik,Atina,Helenizam). Uporedna pravna tradicija, pojmovnik, latinski nazivi, hamurabijev zakonik, egipat, sparta, gortinski zakonik, atina, helenizam
Uporedna pravna tradicija
Broj strana: 3

Proja

Proja je balkansko jelo od kukuruznog brašna, prašak za pecivo, suncokretovo ulje, mineralne vode i soli. Proha je alternativni naziv korišten u Bosni i Hercegovini.

Nekada je to bilo popularno u vrijeme rasprostranjenog siromaštva, uglavnom prije 1950., ali je sada uobičajeno svakodnevno jelo. Uključuje dodatne sastojke brašno, jaja i jogurt.

Sastojci trebaju biti pomiješani, a pečena u nauljeni lim (koji bi trebao biti visok 5 cm). Najbolje je služio s kiselim kupusom i pavlakom.
. Hljeb, proja
Prehrambena tehnologija
Broj strana: N:22

Berzansko poslovanje5

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 87-98

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berzansko poslovanje fjucers valutni kamatonosni berzanski posrednici brokeri vrste nasdaqu sistem pravila
Berzansko poslovanje
Broj strana: 2


"naziv" pronađeni su rezultati pretrage 44