Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

poruke

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"poruke" pronađeni su rezultati pretrage 9


Kultura komunikacija

. Reakcija, upu?ivanje poruke, \"vi\" poruke, konkretnost, kratke re?enice, pozitivnost, oblikovanje poruka, zrela li?nost, osmeh, stisak ruke, tolerantnost, racionalnost, ciljna misaona usmerenost, ovladavanje, ?ovek, stres, neprikladni na?ini odgovora
Kultura komunikacija
Broj strana: 21

Upravljanje kvalitetom

Uvod
Od 1920. godine do 1940. godine obezbjeĎenje isporuke kvalitetnih proizvoda za kupca se
baziralo na znanjima o kontroli kvaliteta proizvoda i tadašnjem razvoju tehnologije. Na
završetku proizvodnih linija je postojao tim kontrolora koji su isključivali proizvode koji
vizuelno ili na osnovu skromnih mernih pokazatelja ne zadovoljavaju planirane tolerancije.
Povratna informacija od kupca i njegovi zahtevi nisu se uzimali u obzir i preporučenih mera ili
normi za dati proizvod nije bilo. Krajem 1940. godine Ministratsvo odbrane u Sjedinjenim
Američkim Drţavama, je prepoznalo korist koja je dobijena globalnom transformacijom
japanske proizvodne industrije. Ovo ministarstvo razvija sistem standardizacije koji dobija naziv
“ObezbjeĎenje kvaliteta” i uvoĎenje organizacionih procedura za upravljanje svim funkcijama
koje utiču na kvalitet proizvoda. Nešto kasnije se razvijaju i prvi standardi vojne industrije tj.
MIL standardi američke vojske koji su bili osnova za razvoj serije standarda ISO 9000.
Ovi standardi su unapreĎivani od strane Asocijacije za standard i kvalitet u Velikoj Britaniji i
Kanadi.
MeĎunarodne organizacije za standardizaciju ISO je 1979. godine formirala Tehnički komitet
TC 176 sa osnovnim zadatkom da radi na “standardizaciji i usaglašavanju područja sistema
kvaliteta, obezbjeĎenja kvaliteta i odgovarajućim tehnologijama kvaliteta”, na osnovama
postojećih nacionalnih standarda. Kao rezultat tog rada izašla je 1987. godine serija standarda
ISO 9000. Ova serija standada na našim prostorima je nakon četiri godine kašnjenja ugledala
svetlo dana. Standardi serije ISO 9000 su koncipirani tako da ne daju rešenja. Oni samo daju
zahteve koje treba ispoštovati i smernice kojima se treba rukovoditi da bi se obezbedio sistem
kvaliteta. Namenjeni su industrijskim, komercijalnim ili drţavnim organizacijama, sa ciljem da
im omoguće obezbjeĎenje zadovoljenja zahteva i/ili potreba kupaca, da zadrţe dobre ekonomske
performanse i da razviju efektivnije i efikasnije sisteme. Često se dešava da ispunjenje uslova
tehničke specifikacije koje kupac postavlja ne rezultira uvek i njegovim zadovoljstvom. Razlog
tome leţi u nedostacima u organizacionom sistemu za isporuku i podršku proizvodu. Upravo,
rešenje za ove probleme treba traţiti u seriji standarda ISO 9000. Oni opisuju koje elemente
sistema kvaliteta treba uzeti u obzir, ali ne i kako pojedine organizacije treba da primene ove
sisteme. Ovi standardi su prvim izdanjem sa pravom tretirani kao proizvodni, jer su upravo i bili
kao i njihove pretače namenjeni hardverskim preduzećima.
Serija standarda ISO 9000 jasno definiše zahteve i smernice za svaki segment poslovnog
sistema. Mnoštvo uključenih nacionalnih standarda, stručnjaka iz zemalja kooperanata na
projektu izrade ISO 9000, kao i razlozi nekih zemalja za sertifikaciju sistema kvaliteta su
dovoljan garant da primena odgovarajućih ISO 9000 standarda poslovni sistem dovodi u stanje
konkurentnosti i otvorenosti za saradnju i dalji razvoj.. Standard, kvalitet
Arhitektura računara
Broj strana: 21

Sumatra Milos Crnjanski - priprema za cas

Priprema za cas obrade pesme "Sumatra" Milosa Crnjanskog
Priprema sadryi temu, motive, osecanja i poruke koje pesma pruza, kao i objasnjenje poetike sumatraizma. Sumatra, sumatraizma, tema, motivi, poruke, priprema za cas, knjizevnost, srpski jezik, skola, nastavna tema, nastavna jedinica, ciljevi casa, tip casa
Knjizevnost
Broj strana: 9

Pojam, klasifikacija, vrednovanje i evidentiranje prihoda

Skenirana skripta. Pojam, klasifikacija, vrednovanje, evidentiranje, prihoda, prihodi, pojam, redovni, vanredni, prihodi, prihvatanje, isporuke, naplata, proizvodnja, ucinka, princip, fakture, knjigovodstveno, menicno, potrazivanje, menice, ostali
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 7

Simonida, Milan Rakić

Detaljna analiza dela sa nekoliko poruka. Knjizevni rod, knji?evna vrsta, tema, glavni motiv, pesni?ke slike, stilske figure, broj strofa, stihova, vrsta rime, poruke |
Srpski jezik i književnost
Broj strana: 2

Lelejska Gora analiza

Analiza djela "Lelejska Gora" - Mihailo Lalić. Analiza, poruke, lelejska gora, mihailo lalic, likovi |
Srpski jezik za IV razred gimnazije
Broj strana: 2

Ljubavni rastanak - analiza

Analiza ovog dela. Definicija, knji?evni rod, knji?evna vrsta, tema, osnovno ose?anje, motivi, stilske figure, stih forma pripovedanja, poruke |
Srpski jezik i književnost
Broj strana: 2

POTRAŽIVANJA OD KUPACA

UVOD

Potraživanja od kupaca su dažbine prema kupcima i ostalima za novcem, dobrima ili uslugama. Za potrebe finansijskih izvještaja potraživanja se grupišu kao kratkoročna ili dugoročna. Kratkoročna potraživanja od kupaca su ona za koje se očekuje da će biti naplaćena u roku godine dana ili tokom tekućeg poslovnog ciklusa, zavisno o tome koje je razdoblje duže. Sva druga potraživanja svrstavaju se u dugoročna. Potraživanja se u bilansu nadalje dele na trgovinska i netrgovinska potraživanja. Trgovinska potraživanja su iznosi koje duguju kupci za prodatu robu i pružene usluge kao deo uobičajenih poslovnih aktivnosti.
Potraživanja od kupaca, usmeno obećanje kupca da će platiti kupljenu robu i pružene usluge, uobičajeno su naplativa u roku 30 do 60 dana te predstavljaju “otvorene račun”. Primljene zadužnice od kupaca su pisana obećanja izdavatelja zadužnice da će platiti određeni novčani iznos na određeni datum u budućnosti, a mogu nastati kao rezultat prodaje, financiranja ili drugih poslovnih događaja. Netrgovinska potraživanja mogu proizaći iz različitih poslovnih događaja, a mogu biti pismena obećanja kako plaćanja tako i isporuke. Neki primeri ovakvih potraživanja jesu: predujmovi službenicima i zaposlenima; predujmovi društvu-kćeri; depoziti za pokrivanje potencijalnih šteta i gubitaka; depoziti koji služe kao jamstvo izvedbe ili plaćanja; potraživanja za dividende i kamate i sl. Zbog svojih osobitih svojstava, netrgovinska se potraživanja općenito klasificiraju i iskazuju kao posebne stavke bilance
. Potra?ivanja od kupaca
Organizacija preduzeca
Broj strana: 8

Plava grobnica Milutin Bojic - priprema za cas

Priprema za cas obrade pesme Plava grobnica
Priprema sadrzi ciljeve casa, biografiju pisca, pitanja i ocekivane odgovore ucenika, temu , motive, poruke, evaluaciju casa. Plava grobnica, milutin bojic, tema, motivi, poruke, priprema za cas, nastavna jedinica, tema casa, cilj casa, knjizevnost, srpski jezik
Srpski jezik i knjizevnost
Broj strana: 5


"poruke" pronađeni su rezultati pretrage 9