Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

potpunosti

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"potpunosti" pronađeni su rezultati pretrage 13


Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
Metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Operativni plan rada nastavnika za mesec maj

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec maj(ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec maj
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec oktobar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec septembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec februar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec februar

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec februar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec septembar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec septembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec septembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec decembar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec decembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec decembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec mart

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec mart (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec mart
Nastavni planovi
Broj strana: 9

Operativni plan rada nastavnika za mesec april

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec april (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec april
Nastavni planovi
Broj strana: 7

Operativni plan rada nastavnika za mesec novembar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec novembar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec novembar
Nastavni planovi
Broj strana: 10

Operativni plan rada nastavnika za mesec januar

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec januar (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec januar
Nastavni planovi
Broj strana: 6

Pirncip urednog knjigovodstva i greške knjigovodstva

Skenirana skripa. Pirncip, urednog, knjigovodstva, gre?ke, knjigovodstvo, uredno, potpunosti, a?urnosti, hronolo?kog, reda, mogu?nosti, provere, jasnosti, materijalne, ispravnosti, ekonomi?nosti, potpunost, a?urnost, hronolo?ki, red, mogu?nost, provera, jasnost, materijalna, ispravnost, ekonomi?nost
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 4

Operativni plan rada nastavnika za mesec jun

Operativni plan rada nastavnika za prvi razred za mesec jun (ZUNS)

Napomena: u zavisnosti od skole moguce da se plan ne slaze u potpunosti pa je potrebna modifikacija, zbog radnih subota, neradnih dana.... Osnovna skola, operativni plan rada nastavnika, nastavni plan, srpski jezik, matematika, likovna kultura, muzicka kultura, naziv nastavne jedinice, tip casa, metod rada, oblik rada, nastavna tema, redni broj casa, operativni plan rada za mesec jun
Nastavni planovi
Broj strana: 6

Ljudi govore, Rastko Petrović analiza dela

Ljudi govore

Delo prepričano nešto opširnije. Sasvim dovoljno za interpretaciju, seminarski rad ili nešto slično. Nema dodataka, već je ovo čista analiza samog dela, hronološki uređena.

Knjiga-putopis. Putopis-roman. Roman-knjiga. Roman-poezija. “Ljudi govore” je delo u kom je Rastko Petrović hrabro odbranio genijalnost svog poziva i u kom je pokazao da je suština književnosti, zapravo, neodvojivi deo života. Čitajući ovo delo mi zaista ostajemo u nedoumici: koja vrsta dela je to zapravo? Roman nije, jer nema formu romana, odnsno, nema svih pet karakteristika klasične drame. Nalikuje I na putopis, ali nije, jer nema onih glavnih stavki na koje smo navikli u putopisima, I bez kojih putoptisi zapravo I nisu to. Nije ni esej, jer ni pravila za pisanje eseja nisu u potpunosti ispošovana. Ovo je ipak jedna romaneskna priča kroz sudbinu, napisana u prozi.

Cela knjiga je napisana kao impresija o životu ljudi, koji su svedeni na ograničen i skučen prostor jednog ostrva. Sve njihove sudbine, zarobio je na tom malom mestu. Možda je zbog toga i impresija o svemu tome mnogo jača, koncentrisana na mali prostor, koji ograničava kretanje i materije i misli.

. Knjizevnost, knjizevnost, rastko petrovic, ljudi govore, rastko, petrovic, petrovic, analiza, ljudi govore rastko petrovic analiza dela
Knjizevnost
Broj strana: 5


"potpunosti" pronađeni su rezultati pretrage 13