Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

pravila

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"pravila" pronađeni su rezultati pretrage 29


Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
Metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Kolokvijum

2. Kriminalistika je naučna disciplina koja pronalazi, prilagođava i usavršava
naučne metode u cilju:
uspešnog sprečavnja, otkrivanja i rasvetljavanja krivičnih dela
3. Kriminalistička taktika kao naučna i empirijska disciplina izučava:
opšta kriminalistička pravila i metode u sprečavanju i suzbijanju svih krivičnih
dela
4. U metodologiji Interpola i Evropola ekonomski kriminalitet se naziva:
privredni kriminal
5.Osnovni subjekti suzbijanja i sprečavanja kriminaliteta su:
policija, tužilaštvo, sud i državni organi
7. Posredni načini saznanja za krivično delo su:
prijave građana i pravnih lica, sredstva informisanja i javno pogovaranje
8. Odbrambene verzije
negiraju postojanje veze između krivičnog dela i učinioca
9. Motiv je operativna indicija koja ukazuje na:. 2, kriminalistika je nau?na disciplina koja pronalazi, prilago?ava i usavr?ava nau?ne metode u cilju: uspe?nog spre?avnja, otkrivanja i rasvetljavanja krivi?nih dela 3, kriminalisti?ka taktika kao nau?na i empirijska disciplina izu?ava: op?ta kriminalisti?ka pravila i metode u spre?avanju i suzbijanju svih krivi?nih dela 4, u metodologiji interpola i evropola ekonomski kriminalitet se naziva: privredni kriminal 5, osnovni subjekti suzbijanja i spre?avanja kriminaliteta su: policija, tu?ila?tvo, sud i dr?avni organi 7, posredni na?ini saznanja za krivi?no delo su: prijave gra?ana i pravnih lica, sredstva informisanja i javno pogovaranje 8, odbrambene verzije negiraju postojanje veze izme?u krivi?nog dela i u?inioca 9, motiv je operativna indicija koja ukazuje na:
Kriminologija
Broj strana: 20

Padeži

Padeži, pravila, primena, upotreba, primeri. Nominativ, genitiv, deoni, partitivni, prisvojni, posesivni, ablativni, kvalitativni, temporalni, kvalifikativni, kauzalni, slovenski, pravi objekat, nepravi objekat, dativ, eti?ki dativ, akuzativ, vokativ, instrumental, lokativ
Srpski jezik
Broj strana: 5

Osnovna pravila nasleđivanja

Beleske sa casa iz biologije, Osnovna pravila nasleđivanja

Rad je rucno pisan. Biologija, osnovna skola, srednja skola, skripta biologija, beleske sa casa biologija, nasledjivanje, pravila nasledjivanja, osnovna pravila nasledjivanja, nasledni cionioci
Biologija
Broj strana: 5

Akcenat definisanje, vrste, pravila akcentovanja

. Akcenat, naglasak, vrste akcenta, srpski jezik, akcentovanje, definisanje akcentovanja, vrste akcentovanja, dugouzlazni, dugosilazni, kratkouzlazni, kratkosilazni |
Srpski jezik
Broj strana: 9

The Passive Voice

Pasiv, sadasnji i prosli, Present/Past Passive, pravila, primena, primeri. Passive, pasiv, prosli, sadasnji, past, present, simple, past participle, pravila, primena, recenice, primeri, vezbanja
Engleski jezik
Broj strana: 4

Pravne, običajne i moralne norme

Beleške sa predavanja. Pravne, obi?a, moralne, norme, vrste, pravila, elementi, hipoteza, sankcija, dispozicija |
Međunarodno privredno pravo
Broj strana: 4

Present Simple and Continuous Tense

Pravila, gradjenje, primeri, vezbe. Present simple, present continuous, potvrdni oblik, upitni oblik, odricni oblik, primeri, recenice, vezbe |
Engleski jezik
Broj strana: 3

Diskreciona prava ili pravila

. Diskreciona, prava, pravila, makroekonomija, valas, sadzvort, stabilizaciona, politika |
Makroekonomija
Broj strana: 1

Pravopisna pravila - nije nego

Pravopisna pravila - nije nego, beleske sa casa. Srpski jezik, srednja skola, pravopis, pravila, nije nego |
Srpski jezik
Broj strana: 1

Vanparnični postupak seminarski rad

Najvažnija obilježja vanparničnog postupka su:

• U većini predmeta interesi učesnika su istovrsni, a ne meñusobno suprotstavljeni;
• Procesna forma je izgubila na svojoj strogosti u odnosu na parnični postupak. Procesne norme samookvirno uobličavaju postupak, a sudu ostavljaju da ga konkretizira u skladu sa zahtjevima konkretnihslučajeva. Elastičnost forme je u službi ostvarenja načela efikasnosti
• Za najtipičnije vanparnične postupke može se reći da je u njima došlo do izražaja načelo oficijelnostiu pokretanju postupka, načelo inkvizitornosti u prikupljanju procesne grañe i načelo efikasnosti uodvijanju postupka.
• Za odluke u vanparničnom postupku je karakteristično da se njima ureñuju pravni odnosi. Time jeodstupljeno od pravila parničnog postupka ukome se odlučuje po principu «ili-ili».
U vanparničnom postupku sve odluke nisu podobne za materijalnu pravosnažnost. To su konstitutivneodluke kojima se stvaraju nove pravne situacije i ureñuju odnosi za budućnost.
. Vanparnicni postupak, seminarski rad, gradjansko procesno pravo, pravo, vrste vanparnicnog postupka
Gradjansko procesno pravo
Broj strana: 10

Dečaci Pavlove Ulice-Ferenc Molnar

Dečaci pavlove ulice
U Pavlovoj ulici živela je grupa dečaka čije je najveći neprijatelj bila ratnička grupa crvenih košulja iz botaničke bašte. Povod za sukob ove dve grupe je zaplena klikera malom plavokosom dečaku Nemačeku iz Pavlove ulice od strane braće Pastor, članova protivničke grupe.
Jednog dana, prilično dosadan čas hemije prekionuo je iznenadni zvuk muzike. Bila je to vesela mađarka melodija koja je imala ritam marša. Dečji pogledi su sa eksperimenta odlutali kroz otvoren prozor, tražeći izvor muzike i dok je profesor uzalud pokušavao da povrati njihovu pažnju, dečaci iz Pavlove ulice su se krišom dopisivali. Između njih je kružila poruka: "Posle podne u tri glavna skupština. Biranje predsednika na gradilištu. Obnarodovati".
Gradilište u Pavlovoj ulici bilo je centar sveta za ove dečake. Ono je bilo domovina, grad, šuma, stenovit brdski kraj, jednom rečju sve ono za šta su ga proglasili. Na njemu su svi bili oficiri, a samo je mali Nemeček bio redov. Njega su svi dečaci potcenjivali. Smatrali su ga plašljivim i nedovoljno zrelim za njihovo društvo, ali nisu znali da taj mali plavi dečak nije ni nezreo ni plašljiv, već izuzetno hrabar i uvek spreman da sve učini za svoju družinu.
Kad se čas završio, dečaci su bila veseli, i njihovu razdraganost nije mogla pomuti ni činjenica što je prodavac slatkiša tog dana povećo cene. Našli su se na gradilištu i na skupštini su izabrali vođu, Janoša Boku koji je sa jedanaest glasova pobedio svog druga Gereba. Sutradan popodne vođa dečaka iz Pavlove ulice sa Nemačekom i još jednim dečakom otišlo je u botaničku baštu, na "teren" crvenih košulja. Odlučili su da prodru na njihovo ostrvo, a da bi to ostvarili, morali su da prođu kroz razne prepreke i opasnosti. Kad su prodrli u protivničku teritoriju iznenadili su se kad su među svojim neprijateljima videli Gereba. Boki je to palo najteže, jer mu je Gereb bio njegov drug, imao je poverenja u njega, a ovaj ga je izdao.
Nekoliko dana posle toga Nemaček je odlučio da sam ode na teritoriju crvenih košulja po zastavu svoje grupe koju su crvenokošuljaši zaplenili. Dok je sedeo na drvetu i čekao da mu se oslobodi prolaz čuo je Gereba koji kaže da niko od njegovih drugova nije hrabar, To ga je mnogo povredilo, pa nije mogao da izdrži, a da se ne suprostavi takvom mišljenju. Kada je Feri Ač, vođa crvenih košulja video da je Nemačak sam došao po zastavu zadiviila ga je njegova hrabrost, pa ga je pozvao u svoju družinu, ali mališa ga je ponosno odbio. Kaznili su ga tako što su ga zagnjurili u plitko jezero, a on je ćutke sve podneo, iako je bio prehlađen.
Pred glavnu bitku za odbranu gradilišta družina Pavlove ulice ostala je bez jedinog svog redova, jer mali Nemeček razboleo. Uzrok njegove bolesti je bilo kupanje u haldnoj vodi, prvi put za domovinu, drugi put slučajno i treći put skad su ga crvenokošuljaši na to primorali. U međuvremenu Gereb poslao je pismo komandantu i generalu Boki u kojem priznaje grešku za izdaju, moli ga za oproštaj i traži da se vrati u družinu kao običan redov i učestvuje u borbi za spas gradilišta. Boka i njegovi oficiri primaju Gereba, a Boka još naređuje da sa o Gerebovoj grešci ne govori. Dečaci obe ratničke družine prihvataju objavu rata, a time i pravila ratovanja. Neće biti tuče, biće upotrebljen samo peščane bombe, pravilno rvanje i borba kopljem. Presudan momenat za ishod bitke bio je kad je pred Ača stao Nemeček, koji je za čitavu glavu bio niži od njega. Taj mali plavi i bolesni dečak oborio je na zemlju Feri Ača, a onda i sam pao preko njega pri čemu se onesvestio. To je bila njegova poslednja borba u životu u kojoj je dobio čin kapetana.
Dečaci Pavlove ulice su pobedili, a veliku radost pobede pomutila je činjenica da se Nemeček smrtno razboleo. Obilazili su ga drugovi iz družine, čak i Fren Ač i članovi njegove grupe. Dečaci su bili mnogo tužni znog bolesti svoga malog drugara. Divili su mu se jer je on za svoju družinu učinio više od ostalih. Dok je veter tresao prozore sobe u kojoj se mali kapetan mučio u groznicu, čule su se njegove reči izgovorene šapatom: "Sa gradilišta duva. S dragog gradilišta duva".To pokazuje koliku je ljubav ovaj dečak imao prema svom igralištu.
Ubrzo, posle Nemečekove smrti, na gradilište su došli radnici da ga prekopaju. Zajedno sa Nemačekom nestali su dečja igra i bezbrižni dečji dani.
Boske, januar 2011
Roman Dečaci Pavlove ulice Autor Fernec Molnar Tema
Nemirno detinjstvo dečaka iz Pavlove ulice koje su oni provodili u ratnim igrama, kopirajući junake iz pročitanih avanturističkih romana
Mesto i vreme radnje
Budimpešta, krajem 19. veka
Glavni likovi
Nemaček, Janoš Boka, Gereb, Feri Ač, braća Poter
Poruka
"Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka"
Čovek se meri delima koje čini. Fizički slabije od sebe ne treba da maltretiramo i da ih ponižavamo, jer pravo jačeg vlada među životinjama, ali i ne među ljudima ljude.
Glavni negativci romana:
Braća Poter
U braći Poter nema nimalo dečačke topline. Uvek su skloni nasilju, naročito prema malim i nejakim dečacima. Pisac za njih kaže: "Oni su uvek išli opuštene glave, mrko i namrgođeno su gledali, bili su crni, suncem opaljeni momci i još ih niko nikad nije video da se smeju. Njih se valjalo bojati".

. Glavni, likovi, analiza dela, nemecek, gereb, fren, ac, fernec, molnar, decaci, pavlove, ulice, bra?a, poter, decaci pavlove ulice analiza dela, ferenc molnar decaci pavlove ulice
Srpski jezik
Broj strana: 4

Pravila za investicione aktivnosti banaka

Skenirano. Pravila, investicione, aktivnosti, banaka, banka, ivesticije, oscilacija, inflacija, rast, prinos, tr?i?ne, cene |
Kreditna analiza preduzeća
Broj strana: 3

Novi projekat regulisanja kreditnih rizika

. Novi, projekat, regulisanja, kreditnih, rizika, regulisanje, kreditni, rizik, bazelska, pravila, tr?i?ni, rizik, kriza, koncept, mikro, makro, faktori, mikroekonomski, makroekonomski, osiguranje, depozit, metode, restruktuiranje, infuzija, dr?avni, kapital, kupovina, neperfirmansni, ameri?ki, model, preuzimanje, banke, sanacioni, centralna, banka, ?vedski
Bankarstvo
Broj strana: 7

Osiguranje imovine

2. kolokvijum. Osiguranje, imovine, na?ela, pravila, interesi, naknada, visina, naknade, metode, oblici, dvostruko, vi?estruko, situacije, zakonska, pravila |
Rizik i osiguranje
Broj strana: 1

Ljudi govore, Rastko Petrović analiza dela

Ljudi govore

Delo prepričano nešto opširnije. Sasvim dovoljno za interpretaciju, seminarski rad ili nešto slično. Nema dodataka, već je ovo čista analiza samog dela, hronološki uređena.

Knjiga-putopis. Putopis-roman. Roman-knjiga. Roman-poezija. “Ljudi govore” je delo u kom je Rastko Petrović hrabro odbranio genijalnost svog poziva i u kom je pokazao da je suština književnosti, zapravo, neodvojivi deo života. Čitajući ovo delo mi zaista ostajemo u nedoumici: koja vrsta dela je to zapravo? Roman nije, jer nema formu romana, odnsno, nema svih pet karakteristika klasične drame. Nalikuje I na putopis, ali nije, jer nema onih glavnih stavki na koje smo navikli u putopisima, I bez kojih putoptisi zapravo I nisu to. Nije ni esej, jer ni pravila za pisanje eseja nisu u potpunosti ispošovana. Ovo je ipak jedna romaneskna priča kroz sudbinu, napisana u prozi.

Cela knjiga je napisana kao impresija o životu ljudi, koji su svedeni na ograničen i skučen prostor jednog ostrva. Sve njihove sudbine, zarobio je na tom malom mestu. Možda je zbog toga i impresija o svemu tome mnogo jača, koncentrisana na mali prostor, koji ograničava kretanje i materije i misli.

. Knjizevnost, knjizevnost, rastko petrovic, ljudi govore, rastko, petrovic, petrovic, analiza, ljudi govore rastko petrovic analiza dela
Knjizevnost
Broj strana: 5

Fligerova pravila i zakon polarnog dejstva struje

Skripta fiziologija, Fligerova pravila i zakon polarnog dejstva struje. Fiziologija skripta fiziologija srednja skola fakultet skripta iz fiziologije, figerova pravila, dejstvo struje, polarno dejstvo struje, struja, zakon polarnog dejstva struje
Fiziologija
Broj strana: 4

Principi pravilne ishrane

Principi pravilne ishrane, sastavljanje obroka, unošenje neophodnih materija. Principi, pravilan, ishrana, pravilna ishrana, obrok, namirnice, vitamini, ravnote?a |
Prehrambena tehnologija
Broj strana: 3

Modal Verbs

Modalni glagoli, kratak pregled znacenja i upotrebe sa vezbanjima. Modal, modals, verbs, verb, can, could, may, should, need, have to, must, mustn\\ t, primena, pravila, primeri, recenice, vezbanje
Engleski jezik
Broj strana: 2

First Conditional

First Conditional, prvi kondicional, pravila, primeri, vezbanja. First conditional, prvi kondicional, if recenice, if, uslov, vezbanja, recenice, primeri |
Engleski jezik
Broj strana: 2

Reported Speech

Reported Speech (Neupravni govor), primena, pravila, primeri, vezbanja. Reported, direct, speech, upravni, neupravni, govor, orders, naredbe, request, molbe, suggestion, predlozi, practice, vezbanje, recenice, primeri
Engleski jezik
Broj strana: 4

Nacelo slobode saobracaja

Beleske sa predavanja. Nacelo, slobode, saobracaja, principi, plovidba, sloboda, mora, more, konvencija, teritorijalna, pravila, teritorijalno, moreuz, prolaz, kanal, resenje, bratislavski, sporazum, drumski, zeleznicki, saobracaj, vazdusni, prostor
Međunarodno privredno pravo
Broj strana: 4

Kongruencija-slaganje rečeničnih članova

Primeri i pravila slaganja rečeničnih članova. Kongruencija, slaganje, priedikat, subjekat, rod, broj, lice |
Srpski jezik
Broj strana: 2

Present Perfect Tense

Present Perfect Tense, pravila, gradjenje, upotreba, vezbanja. Present perfect, potvrdni oblik, odricni oblik, upitni oblik, recenice, vezbanja |
Engleski jezik
Broj strana: 4

Instrumenti monetarne politike

Monetarna politika je skup pravila, propisa, mera i instrumenata kojima se u monetarnoj oblasti društvene reprodukcije reguliše nivo, struktura i dinamika novčane mase i cirkulacija novca u prometnim kanalima.
Monetarnu politiku utvrđuje i sprovodi Centralna banka, odnosno Narodna banka Srbije u našoj zemlji.
Kao što smo već rekli, zadatak monetarne politike jeste kontrola ponude novca u ekonomiji, u daljem tekstu ćemo objasniti na koji način se vrši kontrolu novca.
. Ekontna stopa, operacije na otvorenom tr?i?tu, obavezna rezerva, intervencije na deviznom tr?i?tu
Makroekonomija
Broj strana: 6

Privredni prestupi iz oblasti platnog prometa i opšta pravil

Skripta prekrsajno pravo. Pravo, pravni fakultet, skripta pravo, prekrsajno pravo, prekrsajno pravo skripta, privredni prestupi iz oblasti platnog prometa, opsta pravila postupka za privredne prestupe, privredni prestup
Prekrsajno pravo
Broj strana: 2

Berzansko poslovanje5

Lekcije napisane u obliku odgovora na pitanja
Pitanja u okviru ovog materijala: 87-98

* Pitanja možete besplatno preuzeti na našem sajtu pod nazivom "Pitanja za berzansko poslovanje". Berzansko poslovanje fjucers valutni kamatonosni berzanski posrednici brokeri vrste nasdaqu sistem pravila
Berzansko poslovanje
Broj strana: 2

Question Tags

Qiestion Tags, Upitni privesci, primeri, vezbanja. Qestion, tags, upitni privesci, vezbanje, primeri, pravila |
Engleski jezik
Broj strana: 2

Glasovne promene

Primeri i pravila iz srpskog jezika iz oblasti glasovne promene, nepostojano A, palatalizacija, sibilarizacija i dr.. Glagolske promene, nepostojano a, palatalizacija, sibilarizacija, jotovanje, gubljenje suglasnika, asimilacija
Srpski jezik
Broj strana: 7


"pravila" pronađeni su rezultati pretrage 29