Registruj se | Zaboravili ste lozinku?

provera

  

Izaberite uslove

Precizna pretraga:
Predmet:
Vrsta:
Format:



"provera" pronađeni su rezultati pretrage 14


Pedagogija pojam predmet i podela

1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4
3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6
4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7
5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11
6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12
7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15
8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17
9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19
Didaktički principi
10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21
11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22
12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22
13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja,
veština i navika................................................................................................... 23
14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24
15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26
16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27
Komponente didaktičke strukture
17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30
18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31
19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32
20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34
Etape nastavnog procesa
21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35
22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38
23. proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42
Oblici rada u nastavi
24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44
25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45
26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46
27. Rad u parovima................................................................................................... 48
28. Nastavne metode ............................................................................................... 49
29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50
30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53
31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54
32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56
33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59
34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja
umnih sposobnosti ............................................................................................. 60
35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone
i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62
Metodske koncepcije
36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64
37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64
38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65
39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65
40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68
Faktori koji deluju na učenje
41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71
42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73
43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74
44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76
Metode učenja
45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78
46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78
Etape procesa učenja
47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80
48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82
49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84
50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86
51. proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88
52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89
53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91
54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93
55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95
56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike
Pedagogija
Broj strana: 105

Vrednovanje rad učenika

. Ocenjivanje, vrednovalje, pedologija, vrednovanje rada ucenika, ucenici, greske u ocenjivanju, kompleksno vrednovanje rezultata, pismeno proveravanje, usmeno proveravanje, princip autonomnosti ucenika
Pedologija
Broj strana: 38

Višestruka merila za merenje dužine - prezentacija

Prezentacija na temu Višestruka merila za merenje dužine. Merila, duzina, merenje duzine, lenjiri, lenjiri sa skalom, merila sa nonijusom, mikrometarska merila, metalne trake, stapovi, podele na lenjirima, lenjiri prema tecnosti, etaloni, komparativni probni, radionicki radni, lenjiri sa clancima, specijalni lenjiri, proracun nonijusa, kljunasta merila, dubinometar, visinometar, centimetar, provera merila, specijalni mikrometri, mehanicki, opticki, hidraulicni, pneumatski, mehanicko opticki, sat komparator, pasimetar, subito
Upravljanje kvalitetom
Broj strana: 32

15-min provera

. |
Matematika
Broj strana: 2

Projektovanje, provera i analiza sistema menadžmenta kvalite

. Kvalitat, sistem, menad?ment, preduze?e, iso, 9001, 9004, analize, prezentacija |
Upravljanje kvalitetom
Broj strana: 18

Projektovanje informacionih sistema - seminarski rad

Seminarski rad na temu projektovanje informacionog sistema za konkretno preduzece. Seminarski rad, projektovanje informacionih sistema, projektovanje info sistema, preduzece, dobavljac, reklamacija, uplata, otpremnica, faktura, ponuda, zahtev za ponudu, dijagram konteksta, klijent, dijagram toka, interfejs, skladista podataka, tokovi-podata, funkcije, root dijagram, nabavka, racun, hijerarhijski dekomponovan informacioni sistem, obracun reklamacije, matrica, dijagram prethodjenja, opis primitivnih procesa, generisanje narudzbenice, narudzbenica, provera proizvoda, pravljenje kataloga, katalog, modeliranje podataka, entiteti, atributi, sifra proizvoda, sifra dobavljaca, postanski broj, sifra zahteva, sifra uplate, dijagram zavisnosti entiteta, relacioni model podataka, specifikacija
Projektovanje Informacionih sistema
Broj strana: 16

Padeži vežba

Vežba sa deset zadataka u kojima se proverava znanje iz oblasti . Padezi, kontrolna vezba, srpski jezik, vezbanje srpski jezik, padezi srpski jezik, nominativ, genitiv, dativ, akuzativ, lokativ, vokativ, instrumental
Srpski jezik
Broj strana: 2

Provera čitanja i razumevanja pročitanog 3.razred

. provera citanja, razumevanje procitanog, srpski jezik, priprema, priprema za cas |
Srpski jezik
Broj strana: 6

Postupak dokazivanja

Postupak dokazivanja. Postupak dokazivanja, prekrsajni postupak, svedok, ispitivanje, pravo, pravni fakultet, skripta prekrsajnog prava, prekrsajno pravo, otkrivanje dokaza, izvodjenje dokaza, proveravanje dokaza, ocena dokaza
Prekrsajno pravo
Broj strana: 1

Gradjevinski materijali- crep, opeka i glina

Hemijske i tehnoloske osobine gradjevinskog materijala. Glina, opeka, crep, osobine, ispitivanja, gradjevinski materijal, proveravanje |
Betonske konstrukcije
Broj strana: 5

Rad i snaga elektricne struje

Power Point prezentacija na temu Rad i snaga elektricne struje. Eksperimentalna provera, Dzul - Lencovog zakona. Elektricno, polje, struja, rad, snaga, dzems, preskot, dzuls, dzul, lencov, zakon, dzulov, kalorimetar, bakalitni, poklopac, ampermetar, reostat, kvadrat, struja, kolicina, toplote
Fizika
Broj strana: 9

Pirncip urednog knjigovodstva i greške knjigovodstva

Skenirana skripa. Pirncip, urednog, knjigovodstva, gre?ke, knjigovodstvo, uredno, potpunosti, a?urnosti, hronolo?kog, reda, mogu?nosti, provere, jasnosti, materijalne, ispravnosti, ekonomi?nosti, potpunost, a?urnost, hronolo?ki, red, mogu?nost, provera, jasnost, materijalna, ispravnost, ekonomi?nost
Dvojno knjigovodstvo
Broj strana: 4

Opterecenja masinskih delova - power point prezentacija

Power Point prezentacija na temu "Ponasanje masinskih delova pod dejstvom opterecenja". Prezentacija, vrste opterecenja, naponi, naprezanja, delovi, masinski delovi, kinemtaske velicine, nosivost, provera cvrstoce, masinski elementi, moment sile, moment sprega, sila, staticka opterecenost, dinamicka opterecenost, napon, deformacija, plasticna deformacija, elasticna deformacija, izvijanje, kontaktno naprezanje
MASINSKI ELEMENTI
Broj strana: 8

Nastavni listic - pridevi

Primer za proveru znanja bez odgovora - odredjeni i neodredjeni pridevi,komparacija. . Odredjeni, neodredjeni pridevi, komparacija, nastavni listic, provera znanja, vezba |
Srpski jezik gramatika
Broj strana: 1


"provera" pronađeni su rezultati pretrage 14