zadatak
Pedagogija pojam predmet i podela |
1. Predmet i definicija pedagogije............................................................................. 3
2. Pedagoško naučni zakoni, principi i pravila ......................................................... 4 3. Odnos između pedagogije i drugih nauka............................................................. 6 4. Pojam vaspitanja, znanja i umenja........................................................................ 7 5. Odnos između vaspitanja i obrazovanja................................................................ 11 6. Efikasnost obrazovno-vaspitnog rada ................................................................... 12 7. Objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada................ 15 8. Naziv i pojam didaktike ........................................................................................ 17 9. Predmet i zadatak didaktike.................................................................................. 19 Didaktički principi 10. Princip naučnosti u nastavi i prilagođenosti nastave uzrastu ............................. 21 11. Princip individualizacije nastavnog procesa, sistematičnosti i potpunosti......... 22 12. Princip svesne aktivnosti učenika i očiglednosti u nastavi................................. 22 13. Princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, veština i navika................................................................................................... 23 14. Nastava kao specifična ljudska aktivnost ........................................................... 24 15. Vrste nastave ...................................................................................................... 26 16. Didaktička struktura nastavnog sadržaja ............................................................ 27 Komponente didaktičke strukture 17. Model i oblik didaktičke strukture sadržaja ....................................................... 30 18. Veze i odnosi u didaktičkoj strukturi sadržaja.................................................... 31 19. Koncepcija strukturiranja sadržaja ..................................................................... 32 20. Poredak sadržaja u didaktičkoj strukturi ............................................................ 34 Etape nastavnog procesa 21. Pripremanje za nastavni rad i obrađivanje nove građe ....................................... 35 22. Uvežbavanje i ponavljanje.................................................................................. 38 23. Proveravanje i ocenjivanje.................................................................................. 42 Oblici rada u nastavi 24. Frontalni oblik rada ............................................................................................ 44 25. Individualni oblik rada ....................................................................................... 45 26. Grupni oblik rada................................................................................................ 46 27. Rad u parovima................................................................................................... 48 28. Nastavne metode ............................................................................................... 49 29. Verbalno-tekstualne metode ............................................................................... 50 30. Ilustrativno-demonstrativne metode................................................................... 53 31. Laboratorijsko-eksperimentalne metode ............................................................ 54 32. Nastavna sredstva; pojam i podela ..................................................................... 56 33. Funkcije nastavnih sredstava .......................................................................... 59 34. Funkcija postizanja očiglednosti, intenziviranja učenja i razvijanja umnih sposobnosti ............................................................................................. 60 35. Funkcija racionalizacije i ekonomičnosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti .................................................................................... 62 Metodske koncepcije 36. Predavačko-informativna i egzemplarna nastava ............................................... 64 37. Individualizovana i programirana nastava.......................................................... 64 38. Problemska i timska nastava............................................................................... 65 39. Pojam učenja ...................................................................................................... 65 40. Cilj učenja .......................................................................................................... 68 Faktori koji deluju na učenje 41. Motivi i podsticaji za učenje............................................................................... 71 42. Emocije u učenju ................................................................................................ 73 43. Misaoni procesi u učenju.................................................................................... 74 44. Ličnost nastavnika i atmosfera u razredu ........................................................... 76 Metode učenja 45. Induktivna i deduktivna metoda učenja.............................................................. 78 46. Analitička, sintetička i sistematično-progresivna metoda učenja....................... 78 Etape procesa učenja 47. Sticanje percepcija i predstava ........................................................................... 80 48. Misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona............................................ 82 49. Utvrđivanje znanja, veština i navika................................................................... 84 50. Primena znanja u praksi...................................................................................... 86 51. Proveravanje znanja, veština i navika................................................................. 88 52. Pamćenje i ponavljanje....................................................................................... 89 53. Zaboravljanje...................................................................................................... 91 54. Grupno učenje i transfer učenja.......................................................................... 93 55. Učenje na školskom času.................................................................................... 95 56. Učenje i radne navike. 1, predmet i definicija pedagogije, , 3 2, pedago?ko nau?ni zakoni, principi i pravila, , 4 3, odnos izme?u pedagogije i drugih nauka, 6 4, pojam vaspitanja, znanja i umenja, 7 5, odnos izme?u vaspitanja i obrazovanja, 11 6, efikasnost obrazovno-vaspitnog rada, , 12 7, objektivni i subjektivni faktori efikasnosti obrazovno-vaspitnog rada, 15 8, naziv i pojam didaktike, , 17 9, predmet i zadatak didaktike, , 19 didakti?ki principi 10, princip nau?nosti u nastavi i prilago?enosti nastave uzrastu, 21 11, princip individualizacije nastavnog procesa, sistemati?nosti i potpunosti, 22 12, princip svesne aktivnosti u?enika i o?iglednosti u nastavi, 22 13, princip povezanosti teorije i prakse i trajnosti znanja, umenja, ve?tina i navika, , 23 14, nastava kao specifi?na ljudska aktivnost, , 24 15, vrste nastave, , 26 16, didakti?ka struktura nastavnog sadr?aja, , 27 komponente didakti?ke strukture 17, model i oblik didakti?ke strukture sadr?aja, 30 18, veze i odnosi u didakti?koj strukturi sadr?aja, , 31 19, koncepcija strukturiranja sadr?aja, 32 20, poredak sadr?aja u didakti?koj strukturi, , 34 etape nastavnog procesa 21, pripremanje za nastavni rad i obra?ivanje nove gra?e, 35 22, uve?bavanje i ponavljanje, , 38 23, proveravanje i ocenjivanje, , 42 oblici rada u nastavi 24, frontalni oblik rada, , 44 25, individualni oblik rada, , 45 26, grupni oblik rada, , 46 27, rad u parovima, , 48 28, nastavne metode, , 49 29, verbalno-tekstualne metode, , 50 30, ilustrativno-demonstrativne metode, , 53 31, laboratorijsko-eksperimentalne metode, , 54 32, nastavna sredstva; pojam i podela, 56 33, funkcije nastavnih sredstava, , 59 34, funkcija postizanja o?iglednosti, intenziviranja u?enja i razvijanja umnih sposobnosti, , 60 35, funkcija racionalizacije i ekonomi?nosti nastave, inicijator misaone i intelektualne aktivnosti, , 62 metodske koncepcije 36, predava?ko-informativna i egzemplarna nastava, 64 37, individualizovana i programirana nastava, 64 38, problemska i timska nastava, , 65 39, pojam u?enja, , 65 40, cilj u?enja, , 68 faktori koji deluju na u?enje 41, motivi i podsticaji za u?enje, , 71 42, emocije u u?enju, , 73 43, misaoni procesi u u?enju, , 74 44, li?nost nastavnika i atmosfera u razredu, , 76 metode u?enja 45, induktivna i deduktivna metoda u?enja, , 78 46, analiti?ka, sinteti?ka i sistemati?no-progresivna metoda u?enja, 78 etape procesa u?enja 47, sticanje percepcija i predstava, , 80 48, misaoni put stvaranja pojmova i usvajanja zakona, , 82 49, utvr?ivanje znanja, ve?tina i navika, , 84 50, primena znanja u praksi, , 86 51, proveravanje znanja, ve?tina i navika, , 88 52, pam?enje i ponavljanje, , 89 53, zaboravljanje, , 91 54, grupno u?enje i transfer u?enja, , 93 55, u?enje na ?kolskom ?asu, , 95 56, u?enje i radne navike |
Pedagogija Broj strana: 105
|
Drumski saobracaj |
Urađen zadatak sa crtežima
* GRAFIČKI RAD Za prikazanu šemu dvostepenog reduktora u H-H ravni, gde se pogon ostvaruje pomoću Elektromotora (EM), a prema datim podacima, potrebno je: 1. Odrediti snage, brojeve obrtaja I obrtne momente vratila I, 111111; 2. Proveriti stepen sigurnosti na bokovima I u podnožju zubaca zupčastih parova 1-2 i 3—4; 3. Nacrtati šemu opterećenja u dve ravni I proračunati vratilo II 4. Izabrati ležajeve na mestima C i D; 5. Nacrtati sklopni crtež vratila II sa svim pripadajućim elementima (zupčanici, klinovi, ležajevi, osigurači ...); 6. Nacrtati radionički crtež zupčanika 1. . Drumski, saobracaj, osnove, ma?instva, grafi?ki, rad, dvostepeni, reduktor, pogon, elektromotor |
Drumski saobracaj Broj strana: 26
|
Mašina alatki - projektni zadatak |
Projektni zadatak masina alatki. Masina, alatki, materijal, materijal predmeta obrade, valjkasto glodalo, glodalo, koturasto glodalo, karakteristike alata, ekstremne vrednosti, kvalitet obradjene povrsine, dozvoljeni ugib, proracun ekonomicne brzine, broj obrtaja, brzine pomocnog kretanja, snaga masine, strukturni dijagram glavnog prenosnika, kinematska sema prenosnika, slezingerov dijagarm, zub zubcanika, vratila, proracun modula, proracun stepena sigurnosti, proracun vratila |
Mašine i alati u obradi metala deformisanjem Broj strana: 18
|
Prijemni iz matematike 2011 - 13.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 13.deo
Oblast - Napredni nivo - Geometrija 251-280 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, geometrija, napredni, nivo, uradjeni, resenja | |
Matematika Broj strana: 20
|
Arhitektura racunara, brojevi od 0 do 9 - prezentacija |
Prezentacija zadatka: Prikazati redom brojeve od 0 do 9 na sedmosegmentnom displeju. Svaka cifra se prikazuje 1 sekundu. Prikaz može da bude u rastućem ili opadajućem redosledu. zadatak realizovati pomoću mikrokontrolera PIC16F84 na asembleru. . Arhitektura racunara, mikrokontroler, pic mikrokontroler, asembler, program, algoritam, prikazati redom brojeve od 0 do 9 |
Arhitektura računara Broj strana: 25
|
Obrada lima - projektni zadatak |
Projektni zadatak na temu Obrada lima iz predmeta Masine i alati u obradi metala . Obrada lima, lim, masine, alati, deformisanje, stanje, razvijeno stanje, precnik venca, precnik, d1, dv, vd, kontura, traka, tabla, koeficijent iskoriscenja trake, broj operacija izvlacenja, visina komada, secenje trake, cinkovanje, kontrola, bubnjanje, kalibrisanje, probijanje, obsecanje, deformaciona sila, prosekac, matrice, zazori, tolerancije, deformacioni rad, dimenzicionisanje izvlakaca, sila masine |
Mašine i alati u obradi metala deformisanjem Broj strana: 11
|
Prijemni iz matematike 2011 - 15.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 15.deo
Oblast - Napredni nivo - Obrada podataka 286-305 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, obrada, podataka, napredni, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 16
|
Prijemni iz matematike 2011 - 8.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 8.deo
Oblast - Srednji nivo - Geometrija 166-190 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, geometrija, srednji, nivo, uradjeni, resenja | |
Matematika Broj strana: 15
|
Statistika zadatak br 19 |
Skripta iz statistike u ekonomiji, zadatak sa resenjem
NAPOMENA: rad je rucno pisan . Statistika, zadaci iz statistike, pareto dijagram, kumuativna serija, frekvencije, atributivne serije, zadaci iz statistike sa resenjima, grupisani podaci, intervalna serija, interval, razmak varijacije, varijansa |
Statistika Broj strana: 4
|
Proracun - zadaci OMD |
Proracun, operacije i tabele, zadatak iz masina i alata OMD, prvi graficki. Masine, alati, omd, glavno vreme, tg, program proizvodnje, komadno vreme, vrednost komada, norma casa, cena, cena materijala, cena polufabrikanta, tezina tipskog predstavnika, slozenost, tehnoloski elementi, program proizvodnje, uzduzna obrada, poprecna obrada, tehnoloska struktura, fiksni troskovi, proporcionalni troskovi, ritam serije, intenzitet toka, stezni pribor, broj radnika, povrsina, objekat |
Mašine i alati u obradi metala deformisanjem Broj strana: 12
|
Prikazati brojeve od 0 do 99 - prezentacija |
Prezentacija zadatka: Prikazati redom brojeve od 0 do 99 na sedmosegmentnom displeju. Svaka cifra se prikazuje 1 sekundu. Prikaz moze da bude u rastucem ili opadajucem redosledu. zadatak realizovati pomocu mikrokontrolera PIC16F84 na asembleru. . Arhitektura racunara, multikontroler, algoritam, program, programiranje, arhitektura racunarskih sistema, program za prikazivanje brojeva, mikrokontroler pic16f84, inicijalizacija, stampanje nule |
Arhitektura računara Broj strana: 16
|
Statistika zadatak br 16 |
Skripta iz statistike u ekonomiji, zadatak br 16
NAPOMENA: rad je rucno pisan. Statistika, zadaci iz statistike, pareto dijagram, kumuativna frekvencija, atributivne serije, standardno odstupanje, zadaci iz statistike sa resenjima, modus, medijana |
Statistika Broj strana: 3
|
Prijemni iz matematike 2011 - 1.deo |
Uradjeni zadaci iz matematike za polaganje prijemnog ispita 2011
Oblast - Osnovni nivo, Brojevi i operacije sa njima 1-30 zadatak. Matematika, zadaci, prijemni, uradjeni, 2011, osnovni, nivo, brojevi, operacije |
Matematika Broj strana: 13
|
Prijemni iz matematike 2011 - 3.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 3.deo
Oblast - Osnovni nivo - Geometrija 51-80 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, geometrija, osnovni, nivo, uradjeni, resenja | |
Matematika Broj strana: 13
|
Prijemni iz matematike 2011 - 7.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 7.deo
Oblast - Srednji nivo - Algebra i funkcije 141-165 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, algebra, funkcije, srednji, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 13
|
Prijemni iz matematike 2011 - 5.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 5.deo
Oblast - Osnovni nivo - Obrada podataka 101-120 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, obrada, podataka, osnovni, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 12
|
Prenosna vratila |
. Prenosna, vratila, prenos, snaga, obrtni, momenat, prenosno, vratilo, delovi, zadatak, kardanski, zglobovi, dijagram, vilju?ka, broj, obrtaja | |
Arhitektura računara Broj strana: 6
|
Simulator zmigavaca za automobil - prezentacija |
Prezentacija zdatka: Realizovati simulator žmigavaca za automobil. Ucestanost žmigavaca je 90 1/min. zadatak realizovati pomoću mikrokontrolera PIC16F84 na asembleru.
. Arhitektura racunara, mikrokontroler, asembler, pic mikrokontroler, prezentacija, program, algoritam, programiranje, simulator zmigavaca za automobil |
Arhitektura računara Broj strana: 14
|
Prijemni iz matematike 2011 - 10.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 10.deo
Oblast - Srednji nivo - Obrada podataka 206-220 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, obrada podataka, srednji, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 11
|
Prijemni iz matematike 2011 - 12.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 11.deo
Oblast - Napredni nivo - Algebra i funkcije 231-250 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, algebra, funkcije, napredni, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 11
|
Prijemni iz matematike 2011 - 2.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 2.deo
Oblast - Osnovni nivo, Algebra i funkcije 31-50 zadatak. Prijemni, matematika, zbirka, 2011, uradjeni, zadaci, reseni, resenja, algebra, funkcije | |
Matematika Broj strana: 9
|
Prijemni iz matematike 2011 - 6.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 6.deo
Oblast - SREDNJI NIVO - Brohevi i operacije sa njima 121-140 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, obrada, podataka, osnovni, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 9
|
Program za bodovanje bokserskog meca - prezentacija |
Prezentacija zadatka: Realizovati sistem za bodovanje bokserskog meča. Ukoliko u intervalu manjem od 0,5 sekundi dvojica sudija pritisnu tastere broj se uvećava za 1. Broj se prikazuje u binarnom obliku. zadatak realizovati pomoću mikrokontrolera PIC16F84 na asembleru
. Arhitektura racunara, program, algoritam, programiranje, prezentacija, program za bodovanje bokserskog meca, taster, brojac, inkrementiranje brojaca, promenjive |
Arhitektura računara Broj strana: 10
|
Proizvesti zvucni signal razlicite duzine trajanja - prezent |
Prezentacija zadatka: zadatak: Proizvesti zvučni signal različite dužine trajanja (učestanosti 600 Hz ). zadatak realizovati pomoću mikrokontrolera PIC 16F84 na asembleru. . Program, algoritam, programiranje, arhitektura racunara, prezentacija, arhitektura racunarskih sistema, mikrokontroler, mikrokontroler pic16f84, asembler, definisanje frekvencije, brojac impulsa, tmr0, port |
Arhitektura računara Broj strana: 13
|
Prijemni iz matematike 2011 - 4.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 4.deo
Oblast - Osnovni nivo - Merenje 81-100. zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, merenje, osnovni, nivo, uradjeni, resenja | |
Matematika Broj strana: 8
|
Prijemni iz matematike 2011 - 9.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 9.deo
Oblast - Srednji nivo - Merenje 191-205 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, merenje, srednji, nivo, uradjeni, resenja | |
Matematika Broj strana: 8
|
Prijemni iz matematike 2011 - 11.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 11.deo
Oblast - Napredni nivo - Brojevi i operacije sa njima 221-230 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, brojevi, operacije, napredni, nivo, uradjeni, resenja |
Matematika Broj strana: 6
|
Organizacione kulture |
Skenirano. Tipologija, organizacione, kulture, mo?i, uloga, zadatka, podr?ke, mo?, zadatak, uloga, podr?ka, subkulture, vertikalne, horizontalne, dijagonalne, podra?avaju?a, ortogonalna, kontrakultura, nastanak, promena, erozija, strategija, nacionalne, kulture, nacionalna, podela, vrste |
Dvojno knjigovodstvo Broj strana: 6
|
Obrasci za resavanje zadataka iz matematike |
Obrasci za resavanje zadataka iz matematike, funkcije, matematika u ekonomiji, tablica integrala, tablica izvoda, slozeni kamatni racun. Obrasci matematika, matematika, obrasci iz matematike, obrasci iz matematike u ekonomiji, funkcije, funkcija traznje, funkcija ponude, funkcija troskova, funkcija dobiti, procentni racun, slozen kamatni racun, neprekidno kapitalisanje, tabliza izvoda, tablica integrala |
Matematika Broj strana: 2
|
Gradivo za prvi kolokvijum |
. 30, navedite i ukratko opi?ite ?etiri definicije informatike? 31, ?ta je elektronska komunikacija? 32, ?ta omogu?uje mre?e za prenos podataka? 33, ?ta omogu?uju banke podataka? 34, multimedija predstavlja: 35, informacija je: 36, komunikacija je: 37, podatak je: 38, ?ta je virtuelna realnost? 39, probleme distribucije informacija prema, v, sri?eu sa stanovi?ta poslovnog menad?menta mo?emo podeliti u slede?e 40, pobrojati i opisati strukturu informacionog sistema? 41, navedite generacije kompjutera prema fazama razvoja? 42, na osnovu karakteristika hardverskih komponenti, pouzdanosti sistema, raspolo?ivosti softvera i nabavne cene, 43, navedite ulogu i vrste mikroprocesora? 44, navedite ulogu i vrste interfejs? 45, navedite tipi?nu, hardversku konfiguraciju desktop (neprenosivor) jednokorisni?kog personalnog ra?unara? 46, osnovne karakteristike novog informacionog okru?enja su slede?e: 47, navedite zadatak komunikacionih kanala? 48, kontroler perifernih u/i jedinica ima zadatak: 49, navedite osnovne elemente hardvera sa funkcionalnog stanovi?ta? 50, pored memorisanja i obrade podataka kao osnovnog, ostali zadaci glavne memorije su slede?i: 51, u okviru glavne memorije mo?emo razlikovati pet osnovnih podru?ja: 52, ?ta je rom? 53, ?ta je ram? 54, ke? (cash) memorija slu?i kao: 55, navedite najva?nije zadatke upravlja?ke jedinice ra?unara? 56, navedite najjednostavnije obja?njenje toka operacija u aritmeti?ko-logi?koj jedinici ra?unara? 57, ?ta je tastatura? 58, mi? je: 59, jedinica za opti?ki ulaz je : 60, pobrojati i opisati osnovne vrste ?tampa?a koji su u ?iroj upotrebi? 61, navedite prema ?emu se rangira kvalitet monitora? 62, navedite eksterne (periferne) memorije koje se danas najvi?e primenjuju? 63, ?ta je magnetna traka? 64, ?ta je magnetni disk (navedite vrste)? 65, prema hardverskim karakteristikama, diskovi se mogu upore?ivati po: 66, sa aspekta rada sa bazama podataka, diskovi se mogu podeliti prema: 67, magnetna disketa je: 68, zip disketa je: 69, kompakt disk je: 70, navedite vrste i karakteristike kompakt diskova? 71, dvd ure?aj je: 72, mikrofilm je: 73, organizacija podataka podrazumeva ure?enost podataka kojom se defini?e: 74, datoteke se me?usobno razlikuju prema slede?im osobinama: 75, opi?ite organizaciju datoteka? 76, navedite osnovna obele?ja direktne organizacije koja se mogu identifikovati: 77, prema j, martinu mogu se identifikovati ?etiri vrste organizacije podataka: 78, baza podataka se obi?no defini?e: 79, mo?e se konstatovati da su prednosti baze podataka u odnosu na ni?e organizacione strukture podataka slede?e: 80, sistem za upravljanje bazom podataka je (dbms): 81, postoje ?etiri elementa vezana za pojam baze podataka koje treba razmotriti: 82, op?te logi?ki i fizi?ki aspekt baze podataka? 83, navedite strukture baze podataka? 84, opi?ite hijerarhijski dbms? 85, opi?ite mre?nu strukturu dbms? 86, opi?ite relacioni dbms? 87, relacioni modeli baza podataka imaju slede?e osobine: 88, navedite prednosti i nedostatke razli?itih baza podataka? 89, opi?ite koncept distribuirane baze podataka? 90, navedite karakteristike operativnog sistema windows xp (navesti i karakteristike programske grupe contol panel) ? 91, definisati pojmove: desktop, shortcut, task bar ? 92, definisati pojmove: folder, file i clipboard? 93, ?ta zna?i kompresija podataka (navesti bar 3 primera komprimovanih datoteka)? 94, navedite programe za multimedijalne aplikacije koje podr?ava operativni sistem windows? slede?e aktivnosti: 95, operativni sistem multimedijalnih sistema windows xp je univerzalni sistem koji omogu?ava, pored ostalog, 97, navedite pet klju?nih faza u procesu prevo?enja izvornog programa (sources programs objects program)? 96, ?ta su programi prevodioci? |
Pedagoska informatika Broj strana: 7
|
Prijemni iz matematike 2011 - 14.deo |
Prijemni iz matematike 2011 - 14.deo
Oblast - Napredni nivo - Merenje 281-285 zadatak. Prijemni, zadaci, matematika, 2011, zbirka, merenje, napredni, nivo, uradjeni, resenja | |
Matematika Broj strana: 4
|
Osovine i vratila |
. Osovine, vratila, vratilo, osovina, element, funkcija, konstrukcija, zadatak, optere?enje, savijanje, vrste, prava, kolenasta | |
Osnovi mašinstva Broj strana: 3
|
Obrasci za resavanje zadataka iz matematike u ekonomiji |
Obrasci za resavanje zadataka iz matematike u ekonomiji, menice, amortizacija, osiguranje. Obrasci matematika, obrasci za resavanje zadataka iz matematike, menice, arbitraza menica, komercijalni eskont, racionalni eskont, amortizacija kredita, osiguranje zivota, osiguranje kapitala, mesovito osiguranje kapitala |
Matematika Broj strana: 2
|
Zadaci - pisani deo ispita matematika u ekonomiji grupa 1 |
Primeri zadataka sa kratkim resenjem za pisani deo ispita matematika u ekonomiji
napomena: resenja su pisana rucno. Matematika, matematika u ekonomiji, pisani deo ispita matematika u ekonomiji, zadaci, zadaci iz matematike, zadaci pisani deo ispita matematika u ekonomiji, pisani ispit iz matematike u ekonomiji |
Matematika Broj strana: 2
|
Linearna funkcija i njen grafik |
1 zadatak. Funkcija, grafik, zadatak, matematika | |
Matematika Broj strana: 1
|
Second Written Test - VII |
Priprema za drugi pismeni zadatak za sedmi razred (question tags, gerund, relative pronouns, conditional, modals, vocabulary, passive, tenses). Written, test, priprema, pismeni, zadatak, sedmi razred |
Engleski jezik Broj strana: 3
|
Moji nemiri rad iz srpskog jezika |
Sastav iz srpskog jezika. Pismeni, nemiri, osnovna skola, srpski jezik, pismeni zadatak srpski jezik, moji nemiri sastav srpski jezik, knjizevnost, | |
Srpski jezik Broj strana: 1
|
First Written Test - VII |
First Written Test, priprema za prvi pismeni zadatak, VII razred. First, written test, prvi, pismeni zadatak, engleski, priprema, sedmi razred | |
Engleski jezik Broj strana: 3
|
Informacione tehnologije - test |
6. grupa, 2009god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test1 |
8. grupa, 2009 god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test2 |
10. grupa, 2009 god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test3 |
13. grupa, 2009 god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test4 |
1. grupa, 2009 god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test5 |
2. grupa, 2009 god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci, windows, word, power, point | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test6 |
2. grupa, 2009 god. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci, windows, word, power, point | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test7 |
3. grupa, 2009. Informacione, tehnologije, test, ispit, primer, zadatak, zadaci, windows, word, power, point | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test9 |
Pismeni ispit, 2. grupa. Zadatak, excel, pismeni, ispit, informacione, tehnologije | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test10 |
Pismeni ispit iz informacionih tehnologija, 2. grupa. Zadatak, excel, pismeni, ispit, informacione, tehnologije | |
Informacione tehnologije Broj strana: 2
|
Informacione tehnologije - test8 |
Pismeni ispit. Zadatak, excel, pismeni, ispit, informacione, tehnologije | |
Informacione tehnologije Broj strana: 1
|
Informacione tehnologije - test11 |
Pismeni ispit iz informacionih tehnologija, 4. grupa. Zadatak, excel, pismeni, ispit, informacione, tehnologije | |
Informacione tehnologije Broj strana: 1
|